Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HA

hrabě Artstetten

29. 4. 2011 11:42
Nebojte, pane Streite!

On-line zpravodajství z britské královské svatby rychle odezní a vy zase budete moci spokojeně sledovat on-line zpravodajství z české posranecké sběrny odpadků. ;-)

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

29. 4. 2011 11:38
jak říkám

takhle jako vy bych opravdu nechtěl dopadnout, žlučovitý pohled na svět škodí zdraví

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 11:41
Re: jak říkám

Radujte se. Hlupáci mají svátek :-)

0 0
možnosti
MTG

Mind The Gap

29. 4. 2011 11:26
Klasicky česky nerudny dědek Streit v akci

Chápu, ze zapskleho, věcně nespokojeneho nerudneho dědka z Ceska, věci jako radost jiným musí prǐmo drasat. Nicméně zaplat Pánbůh je na světe vic lidi co jiným přeji radost a lásku, nez zapsklych dedku co pisi nesmyslne články o něčem co se jich vůbec netýká. Dedku, tohle neplatí ČR, takže i kdyby to stalo dvacetkrat tolik tobě to muže bejt jedno.

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 11:41
Re: Klasicky česky nerudny dědek Streit v akci

Ty mi taky, kosmopolitní chlapečku.

Kdybys byl v dosahu mé paže, nebyl bys takový hrdina., ale choval by ses velice uctivě. Za to ti ručím.

0 0
možnosti
P

philipe

29. 4. 2011 11:22
Náklady za svatbu se odhadují na ...

ca 45 milionůGBP, t.j. asi tak 1,35 miliard Kč. Obávám se, že máte pravdu v tom, že se na těch nákladech za svatbu budou muset podílet všechny členské země EU, v přiměřené relaci. Myslím si, že Angličané jsou ti největší oportunisti v celé Evropě. Ze věho se snaží vytřískat profit, ať to stojí co chce. Osobně nemám absolutně nic proti William ani Katy ale proč si tu privátní událust, jistě radostnou, nevyřeší v rodinném kruhu, jako to odělali před rokem Švédové? Proč se ti angličtí ubožáci stále domnívají, že jsou pupkem světa? Jsou snad Němci, Franzouzi, Češi či Poláci méněcenní? Žil jsem v Anglii necelý rok, než jsem se koncem 1969 natrvalo přestěhoval do Německa a dovoluji si tvrdit, že v pokrytectví a v proradnosti předčí Angličané dokonce i Němce a my dobře víme, čeho jsou Němci schopni. Her Majesty a ten jejich f..k Royal-Protokoll mi mohou ... . Nechápu, že se najde na světě tolik tupých ovcí, kterí ten cirkus podporují. Nemáme jiné, mnohem důležitější věci na řešení?

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

29. 4. 2011 11:26
---

Vidíte? Když píšete v rozrušení, tak zapomenete svou reply prošpikovat svými favorite, rádbobysvětáckými experessions.

0 0
možnosti
RP

Romiiik11

29. 4. 2011 11:13
Vcelku souhlasím, ale dvě miliardy je podle mě hodně hrubý

odhad (opravdu netuším, který věštec dokáže předpovědět, kolik lidí bude koukat na TV) a reklamní trik (lidi chtějí jít s davem a když tedy budou koukat dvě miliardy lidí, tak to už přece musí být nějaká událost). Myslím, že by se spíše hodilo říci - až dvě miliardy lidí budou mít možnost sledovat obřad v televizi, ale to by asi neznělo tak bombasticky. Osobně si myslím, že kromě Britů tato svatba nikoho moc nevzrušuje (maximálně tak nas*rá), ale oni tuto rodinu zřejmě opravdu respektují a my se tomu můžeme tak nanejvýš divit. Vycházím z toho, že nevím o žádné jiné královské rodině, která by si tak potrpěla na šaškárny pro poddané. Každopádně, já ničí poddaný nejsem, takže bych se opravdu spokojil se stručným článkem v novinách o tom, že se tato svatba konala...

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 11:18
Re: Vcelku souhlasím, ale dvě miliardy je podle mě hodně hrubý

O počet se nehádám :-)

Bohužel ty bulvární praktiky byly to první, co k nám ze Západu (kromě investorů naruby) doputovalo. Ty nadšené úvodníky v "seriozním" tisku jsou toho dokladem.

Jinak s Vámi souhlasím.

0 0
možnosti
A

ajsek1

29. 4. 2011 11:10
mám jiný názor,

byť je mi ta svadba úplně šumafuk; televize dávají (celosvětově) sport, já vidím týdně spoustu fotbalu od "pralesa" po LM; pro něko nesmyysl, mě to baví a mám z toho dobrý pocit; takže respektujme, že jsou na světě lidé, kterým ( z bůhvíjakého důvodu ) stojí za to sledovat nesmysl, jako je svatba dvou mladých lidí (myslím si, že ženich a nevěsta o tu publicitu ani nestojí); co mne překvapuje, že autor jako  člověk konzervativní, není z té svatby nadšený, protože obrovský zájem v Anglii o to mecheche je zářným příkladem , jak "poddaní" respektují stabilitu britské monarchie;

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 11:14
Re: mám jiný názor,

Nejsem Brit.

A nevadilo by mi to, kdyby z toho média nedělala hlavní zprávu roku. Takto se stala všechna média bulvárem.

0 0
možnosti
PM

politicky nekorektní trolejbus

29. 4. 2011 11:09
Mě to třeba zajímá

a rád se na přenos podívám.

Mám

Z mých koncesionářských poplatků zase ČT vysílá fotbal a hokej pro pár primitivů, pro něž je ožrání se na fotbale smyslem života. Pro ty samé se za miliardy z daní všech staví fotbalové a hokejové stadiony.

Já vám toleruju veřejnoprávní fotbal, tak vy přetrpte přenos královské svatby v Londýně. Mimochodem, televize má dnes už 12 kanálů, ty veřejnoprávní 4(, jeden je dokonce sportovní), takže když vás to nezajímá, můžete přepnout, nebo i vypnout

0 0
možnosti
A

ajsek1

29. 4. 2011 11:11
Re: Mě to třeba zajímá

zrovna jsem v tom smyslu, byť z druhé strany, psal :-)

0 0
možnosti
JM

masa1

29. 4. 2011 10:59
0 0
možnosti
R

Roman36a

29. 4. 2011 10:55
Mě to nezajímá,

ale to není důvod abych ledem kteří tu svatbu sledují nadával do hlupáků. Já zase koukám na hokej a někdo ta sloní čutanou. Jsme rovněž hlupáci?

0 0
možnosti
DS

Streit

29. 4. 2011 11:07
Re: Mě to nezajímá,

Z hokeje, tím méně sloní čutané, nikdo nedělá hlavní zprávy.

Mimochodem, na MS se těším :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...