Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

CarolusMagnus2

6. 10. 2011 11:33
Já jsem pravičák, který má rád zbraně.

Když pravičák nemá rád zbraně, tak si je nekoupí.

Když levičák nemá rád zbraně, tak je chce všem zakázat.

0 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

6. 10. 2011 11:40
Re: Já jsem pravičák, který má rád zbraně.

Nidko tady nepíše o nějakém zákazu, tak se uklidněte...:-/

0 0
možnosti
ZW

cassul

6. 10. 2011 11:29
Nesouhlasím

... respektive souhlasím, že o mou bezpečnost by se měl postarat stát, tudíž by slušný občan neměl mít potřebu držet zbraň. Ale to je jen zbožný ideál. Rád bych se dožil stavu, kdy cestou z práce nebo oslavy přes noční park budu v pravidelných intervalech zdravit slušné, perfektně vyzbrojené, vycvičené a naprosto spolehlivé policisty, kteří budou dnem i nocí bdít nad bezpečností slušných lidí... Přiznám se, že v některých městech v cizině jsem takový zvláštní pocit bezpečí prchavě pocítil, ale u nás tedy zatím rozhodně ne. Až to tedy tak bude, sám dobrovolně odevzdám svou pistoli. Jsem si ale docela jist, že zatím je jí v mém podpaží docela dobře.

Ad bezpečnost, postřelení se a děti v domě. Ano, to je problém, ale zákon i logika zcela striktně udává, že za svou zbraň držitel odpovídá, sama nikdy nespustí. Takže, platí, že pokud se někdo necítí a nebo objektivně bezpečnost své zbraně nemůže zajistit, nemá si jí co pořizovat. Kéž by totéž platilo i o autech, například...

1 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

6. 10. 2011 11:28
Mám naprosto stejný názor.

R^

0 0
možnosti
DS

Streit

6. 10. 2011 11:41
Re: Mám naprosto stejný názor.

Dík R^

0 0
možnosti
RF

Dinkel

6. 10. 2011 11:28
přestěhovat se

panu autorovi bych doporučil se přestěhovat do Velké Británie. Tam střelné zbraně zakázaly a zločinnost se jim pěkně vyhoupla nahoru a mladí se likvidují noži.

Právo bránit se se střelnou zbraní vzali obyčejným lidem všichni diktátoři. Od Hitlouše po komunisty.

1 0
možnosti
DS

Streit

6. 10. 2011 11:39
Re: přestěhovat se

O zákazu jsem nic nepsal.

S tím stěhováním jste to přehnal. Na to jsem alergický. Já chci, aby se situace změnila u nás. Všechno tohleto pobláznění zbraněmi a sebeobranou tady vyvolali pseudointelektuálové s Havlem včele.

0 0
možnosti

lubossula

6. 10. 2011 11:16
naprosto souhlasim.

Staci si jen uvedomit, o kom ze zde publikujicich se vi, ze jsou ozbrojeni. A presne na ne vase slova sedi. Karma

0 0
možnosti
DS

Streit

6. 10. 2011 11:25
Re: naprosto souhlasim.

V osobní rovině bych to neviděl. Píšu obecně.

0 0
možnosti
VT

Johyn

6. 10. 2011 11:14
Nemohu s Vámi souhlasit

Píšete, že někdy si to chlapi mezi sebou musí vyřídit ručně. Myslím, že to máte pomotané. Nejedná se o vyřizování něčeho ručně. Jedná se třeba i o holý život. A nemyslím si, že si držitel zbraně sebou zbraň bere když se jde někam bavit. Ale myslím, že si jí bere v případě, že si je vědom toho, že by se mohl stát terčem třeba loupežného přepadení.

Píšete, že bezpečnost má zajistit stát. No měl by, ale všichni víme, že je to prakticky nemožné. Voláte po trestu smrti, myslíte, že ten zastavárník s rozkopanou hlavou by byl spokojenější, že vrah dostal trest smrti. Já myslím, že nejspokojenější by byl kdyby přežil.

Píšete, že jste zbraň nikdy nepotřeboval. Já myslím, že můžete být rád. Ani já jí nikdy nepotřeboval. A přál bych Vám i sobě aby tomu tak bylo napořád. Ovšem kvůli tomu, že zbraň jste nikdy nepotřeboval tvrdíte, že jí nebude potřebovat i někdo jiný.Nepovažuji takové tvrzení za příliš moudré.

1 0
možnosti
C

CarolusMagnus2

6. 10. 2011 11:24
Re: Nemohu s Vámi souhlasit

"....ten zastavárník s rozkopanou hlavou by byl .... nejspokojenější by byl kdyby přežil..."

To máte pravdu. A přežil by to, kdyby ten vrah už dříve dostal trest smrti.  Předpokládám, že většina vrahů - lupičů jsou recidivisti.

0 0
možnosti
J

jjezekj

6. 10. 2011 11:12
Tentokrát vyjímečně nesouhlasím

Už to padlo v předchozích příspěvcích. Je třeba být připraven na situaci ne nereálnou, že stát přestane svojí funkci zvládat. Je mnohem lepší mít zbraň a nepoužít jí, než jí nemít a potřebovat.

1 0
možnosti
DS

Streit

6. 10. 2011 11:27
Re: Tentokrát vyjímečně nesouhlasím

Nepovažuji to za lepší, ale za náhradní řešení.

Tohleto způsobili ti pseudohumanisté.

0 0
možnosti
D

Draggo

6. 10. 2011 11:03
nesouhlasim!

ja jsem pro drzeni zbrane. nicmene beru to jako pravo, ne jako povinnost. chci mit moznost se branit, az mne obstoupi skupina mladiku s vreckovymi noziky. v takove situaci vam vazne zadne "chlapske" reseni nepomuze. a ze takova situace neni nerealna na tom se shodnem, ne? policie vas proste vzdycky nemuze ochranit, i kdyby chtela. :-P

1 0
možnosti
DS

Streit

6. 10. 2011 11:23
Re: nesouhlasim!

Vy mi nerozumíte. Společnost musí zajistit, aby každému, kdo je schopen vás obstoupit a ohrožovat nožem, hrozil takový trest, že se toho nedopustí. Vím, že jsou i šílenci. Ale kvůli excesům by se pravidla dělat neměla. Také nechodíte v krytu, že vám spadne meteor na hlavu.

Já neříkám, že když jako poctivý člověk vykonáváte profesi, kde vám něco hrozí, že nemáte legálně mít zbraň. Já se hrozím, kdyby z toho bylo pravidlo.

0 0
možnosti
C

CarolusMagnus2

6. 10. 2011 11:02
Proč ten budoucí čas ?

"....Co by to byla za společnost, kde by se musel každý chránit sám? ..."

Náš stát není schopný své občany chránit před lupiči a zloději.   Není schopný a ani nechce.  Radši chrání před lidmi lupiče a zloděje. Viz Šluknovsko. Efektivně "chrání"  pouze před nápisy na tričkách.

1 0
možnosti
DS

Streit

6. 10. 2011 11:24
Re: Proč ten budoucí čas ?

To je ta chyba!

Neodstraníme ji tím, že se zařídíme každý po svém.

0 0
možnosti
J

janduben

6. 10. 2011 10:58
zbrani

je treba, krasnou ukazkou je pripad brevik, ten nezabil 80 lidi proto, ze mel zbrane, ale proto, ze z tech dalsich 700 lidi na osotove ji nemel nikdo, dokonce ani ochranka

2 0
možnosti
J

janduben

6. 10. 2011 11:00
Re: zbrani

jeste dodam ze neozbrojeny lid, to je sen kazde totalitni spolecnosti

2 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...