Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ghost Dog

5. 1. 2012 14:44
volba prezidenta ČR ..

. rozdíl mezi volbou přímou a parlamentem je takový, že by voliči mohli zvolit někoho jiného, než by si přáli politici .. je to dobře, nebo špatně?

.. já v tom zas tak velký rozdíl nevidím, tedy co se kandidátl týče .. jen pro tu přímou volbu mě vede to zděšení politiků, že by mohl kandidovat někdo mimo jejich vůli a třeba by ho i lidi do funkce prezidenta zvolili .. a ještě by to mohl být řízek, který by jim jen tak na ruku nešel ..

.. prý si to v senátu musí pořádně rozmyslet, přeci takový zákon nebudou odhlasovávat jen proto, že si to veřejnost přeje .. co si to vůbec ta veřejnost dovoluje, že jó ...

6 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 15:07
Re: volba prezidenta ČR ..

Přesně.

A vzpomeňme s pietou na herce Reagana...

2 0
možnosti
PH

modrénebe

5. 1. 2012 14:42
Ty poslední dvě věty jsou báječnééé.

Taková soudružka Gajdůšková, tak to by bylo terno. A když si uvědomím, že takových jako s. Gajdůšková jsou dvě třetiny socanů, tak je mi šoufl.

8 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 15:08
Re: Ty poslední dvě věty jsou báječnééé.

Hořká sranda, já vím ;-(

1 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

5. 1. 2012 14:33
Politici se přežili jako logaritmické pravítko.

Svět je nepotřebuje. Zatím se to neví. Je to jen v podvědomí. Až  to světu dojde, zmizí. Jako se teď děti ptají, dědo, co je logáro, tak jejich vnuci se jich budou ptát, co to byl politik.

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 14:43
Re: Politici se přežili jako logaritmické pravítko.

Mi se zdá, že se naopak množí a prosperují ;-(

1 0
možnosti
HM

ladhela

5. 1. 2012 14:29
no teda

jak Vím může být Karel  Gott morálně cennější ?když podepsal antichartu ,myslí že ani sám nevíte co je to morálka..

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 14:45
Re: no teda

Ono je to relativní, víme? Co takový J. Fischer, Tošovský, Dlouhý, Tlustý....

1 0
možnosti
MS

modrá sardinka

5. 1. 2012 14:17
Bájný Okamura

Pan Okamura by vyčníval bohužel jen tím, že se v politice projevil pouze napsáním pár blogů. O jeho morálce a názorech a činech v politice víme proto houbelec a možná proto se lidem může zdát, že je skvělý.

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 14:49
Re: Bájný Okamura

Kritizoval jsem ho a neříkám, že je skvělý. Ale budí ve mně bohužel větší důvěru než politická cháska, která si dělá ambice na prezidenta.

2 0
možnosti
Č

Čingis_Xaan

5. 1. 2012 14:14
...

Ale politici, filosofi a kosmologové nechť se mají na pozoru zvláště.

Nemá být v této větě uvedené ve Vašem profilu filozofové?

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 14:53
Re: ...

Myslím, že je stále ještě mluvnicky správné filosofi i filosofové a filozofi i filozofové. Nemám moc rád ty módní změny pravopisu u cizích slov, kde se "s" nahrazuje "z".

Viz třeba preZident ;-)

1 0
možnosti

Ghost Dog

5. 1. 2012 14:13
blog proti lidskosti ..

.. tak já myslel, že bude Japonec nakonec, ale že tam vrazíte tu bl.ku Gajdůškovou, tak to jste mě naprosto odrovnal ;-D .

.. nic jiného mi nezbývá, než souhlasit, naprosto se ztotožnit a prásknout tam karmu ..

.. nejhorší je, že po VK bude každý kandidát vypadat jak hadr, ať suchý, nebo mokrý ..

R^[>-]R^    RvEURv

1 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 14:56
Re: blog proti lidskosti ..

Tu Vaši poslední větu jsem chtěl do blogu napsat nakonec, ale pak jsem si uvědomil, že jsem na konec slíbil Gajdůškovou ;-)

Dík za karmu R^

0 0
možnosti
X

xs123

5. 1. 2012 14:12
Okamuro je mimoň

a komunista. Ten vůbec netuší, jak marxisticko-leninské má názory, poněvadž nemá pořádné vzdělání, aby se to někde dověděl. Jeho cestovka možná funguje, nevím, jasně, v dětství to lehké neměl, poněvadž se k němu rodiče nehlásili, ale možná právě proto má silně levicové sklony, takové bolševické. Oni ti bolševici vesměs taky pocházeli z velmi nuzných a nespravedlivých poměrů.

2 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 15:02
Re: Okamuro je mimoň

Psal jsem, že bych Okamuru volil jen jako alternativu těm zoufalcům (vesměs bolševického založení). Rád bych volil autentického pravicového vlastence, kdyby nějaký kandidoval.

0 0
možnosti
JL

jirka1965

5. 1. 2012 14:11
Takže souhlas s Petrem Paulczynskim,

který tvrdě zkritizoval přímou volbu prezidenta v článku, který byl nazván tuším takto - Nakonec, Japonec.

2 0
možnosti
DS

Streit

5. 1. 2012 15:03
Re: Takže souhlas s Petrem Paulczynskim,

Zatím jsem nečetl, doženu ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...