Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

VLAKR

8. 2. 2012 12:23
Vážený pane Streite :-(

zařadil jste se mezi ty, kteří považují za obzvláště vtipné skloňovat podstatné jméno Brusel podle "vzoru" prdel. Když to někdo použil poprvé, možná to někteří za vtipné považovali. Když se to ale stále opakuje a dokonce se to dá i do nadpisu článku, tak je to už trapné a ubohé. Je zajímavé, že k urážkám a vulgaritám ("Eurohujer" či skloňování názvu Brusel) se uchylují odpůrci EU a nikoli ti druzí. Už toto samotné o mnohém svědčí.

2 0
možnosti
DS

Streit

8. 2. 2012 12:51
Re: Vážený pane Streite :-(

Vážený pane. Dovoluji si upozornit na to, že to vtipné skloňování jsem poprvé - aspoň v souvislosti s EU - zavedl já pře několika lety. Možno zde dohledat na mém blogu. Takže nerušte můj kopyrajt, nebo na vás pošlu ACTA! ;-)

3 0
možnosti
PB

Barkynson

8. 2. 2012 12:14
Vážený pane Streite :-))

asi to není podstatné, ale rád bych Vám napsal, že dnešním dnem jste se u mne stal absolutně nejoblíbenějším blogerem.Píšete to opravdu srozumitelně a lidsky, děkuju Vám za Vaši práci a čas :-) přeju ať se od klávesnice jen kouří a spousty dalších spokojených čtenářů jako jsem já :-))VR^

2 0
možnosti
DS

Streit

8. 2. 2012 12:57
Re: Vážený pane Streite :-))

Takové reakce jsou pro mě odměnou. Ze srdce děkuji. R^

0 0
možnosti
G

Gašpo_3

8. 2. 2012 12:08
Dobrý blog !

R^

Zatiaľ to ide brať s humorom. Neviem ako dlho táto "možnosť" bude ešte fungovať. Tipujem, že maximálne do konca tohoto roku. :-P

1 0
možnosti
DS

Streit

8. 2. 2012 13:02
Re: Dobrý blog !

Víte, co jsem si - třeba při investicích - ověřil? Dávám tímto k dispozici své know a své how ;-D

Všechno, co se zjevně má stát, se taky stane, ale trvá to vždy déle, než se to jeví na začátku. Ale pak to přijde nečekaně a to rychleji. R^

1 0
možnosti
V

villík

8. 2. 2012 12:08
Pravda odshora dolů !

R^

0 0
možnosti
DS

Streit

8. 2. 2012 12:08
Re: Pravda odshora dolů !

Těší mě, děkuji R^

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

8. 2. 2012 12:06
Tak dnes snad s Vámi souhlasím prakticky bez výhrady

R^

0 0
možnosti
DS

Streit

8. 2. 2012 12:08
Re: Tak dnes snad s Vámi souhlasím prakticky bez výhrady

Dík R^

0 0
možnosti
FM

František Matějka

8. 2. 2012 11:34
Máte vzácný dar poskládat slova. Vždy si Vás rád přečtu ;-)

Díky. R^

2 0
možnosti
DS

Streit

8. 2. 2012 11:41
Re: Máte vzácný dar poskládat slova. Vždy si Vás rád přečtu ;-)

Děkuji, pýřím se ;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...