Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jrc

14. 2. 2012 20:46
Tak jsem na tu sestavu kouknul

a hned jsem se lekl. Člověče, vždyť vono je to tam samý titul. Někdo je tam má i víc a tak je titulovanej titul!

No, alespoň se potvrzuje, že ani titul z trouby, žádného chytráka nenadělá.

Chybí jim tam super eurohujer Zaorálek, protože ten se může z EU úplně .......

Karma zcela bez diskuzí!;-)!!

7 0
možnosti
DS

Streit

14. 2. 2012 21:49
Re: Tak jsem na tu sestavu kouknul

Hlavně takové ty měkké tituly jako PhD se získávají docela bez nároku na racionální uvažování. Ale fakt titul člověka nedělá. Bohužel to platí stále naléhavěji. EU chce, abychom měli 40% vysokoškoláků 8-o

A dík R^

0 0
možnosti
V

VašekIV

14. 2. 2012 20:36
už mě nabaví furt Vás chválit.

Napište aspoň občas nějakou hovadinu. Schválně, jestli se Vám podaří přečůrat Roučka!! Pochopitelně zase karma jak Brno;-DEURv

7 0
možnosti
DS

Streit

14. 2. 2012 21:46
Re: už mě nabaví furt Vás chválit.

Na Roučka nemám. Stejně jako na jinde jmenovaného Zaorálka ;-)

A dík za to Brno R^

0 0
možnosti
JK

Kaniokova

14. 2. 2012 21:48
Jediná ekonomka,

nezdá se vám to zvláštní, že lidi bypu doktoři, sociologové, umělci apod. snad vědí o ekonomické situaci EU Titaniku víc, naž naši ekonomové?

Je to trapné, ještě pořád duševně setrvávají v disentu.. To se dá rovnat k odborům, stejní vyděrači..

0 0
možnosti
O

OliveraKatarina

14. 2. 2012 19:20
No jste napsal skvěle !!!

Ano, jsou to samí notoričtí prudiči a hochštapleři - zkráceně havloidi.....RvEURv

3 0
možnosti
DS

Streit

14. 2. 2012 21:44
Re: No jste napsal skvěle !!!

Bez svého guru jsou trošku zmateni tak se budou zesměšňovat sami. ;-)

A dík za uznání R^

3 0
možnosti
ZZ

hasmen

14. 2. 2012 18:45
Ehmm

Ještě mi v tom "mančaftu" chybí petičník z povolání,nějakej Rychlík (prej režisér) ;-) Karma za článek,jako vždy R^

2 0
možnosti
DS

Streit

14. 2. 2012 21:41
Re: Ehmm

Myslíte režisér jako Havel? ;-D

1 0
možnosti
FS

Martin-.

14. 2. 2012 18:07
Karma

Výstižný článek, dávám karmu. Vždy mě zaráží s jakou bohorovností tito levicoví intelektuálové (čti troubové) komentují témata ke kterým je potřeba alespoň elementární znalost ekonomiky. Když jsem si pročítal seznam, tak je to samý básník, filmař, psycholog, teolog... a podobné pofidérní profese, exaktně uvažujících lidí je tam opravdu na prstech jedné ruky.

11 0
možnosti
DS

Streit

14. 2. 2012 18:40
Re: Karma

Díky. Totéž jsem si říkal já R^

1 0
možnosti

jeanetka

14. 2. 2012 17:39
Jsem četla nepose*te se

to mi nedělejte ;-D Mohu jim říkat Pátá kolona a Petice Páté kolony? Nebo to dělají fakt jen tak, bez zapojení mozku svého vlastního? Většina ze seznamu podepsaných jsou prohnaní a všemi mastmi mazaní, akorát ta Gajdůšková je mdlejšího IQ všeobecně. Tak jsou teda navedení? Dávám karmu a jsem ráda, že tu petici nemusím studovat, petiční podpisový seznam hovoří za vše. JŠ

7 0
možnosti
DS

Streit

14. 2. 2012 18:39
Re: Jsem četla nepose*te se

Naštěstí je Nečas podělaný na obě strany. Uvidíme...

Díky R^

0 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

14. 2. 2012 17:01
Stále stejná partička

Před časem lobovali pod vedením svého náčelníka za neexistující zákon. Potřebují se zviditelnit, jinak jim korýtko vyschne. Prostě se snaží pro sebe urvat co nejvíc, dokud to ještě jde.

6 0
možnosti
DS

Streit

14. 2. 2012 18:34
Re: Stále stejná partička

Ještě chybí Holubová a Šípek. Nebo jsem je přehlíd? ;-)

2 0
možnosti
DP

detour

14. 2. 2012 16:18
300 významných ekonomů?

Kolika/komu z těch 300 významných by jste jste dali/svěřili své peníze, aby vám vypracoval např. krátkodobý plán investic nebo aby se vám staral o daně? Je to docela od nich odvaha vyjadřovat se k čistě ekonomické otázce. Z cizího krev neteče, že ano?

3 0
možnosti
RL

Limburger

14. 2. 2012 16:39
Re: 300 významných ekonomů?

Na druhou stranu, co jim samotným brání, aby se na ten ubohý Brusel složili sami a nemuseli s tím obtěžovat?

8 0
možnosti
RL

Limburger

14. 2. 2012 16:13
Trefný text

a karma. R^ [>-]

3 0
možnosti
DS

Streit

14. 2. 2012 18:41
Re: Trefný text

Jsem rád, že jsem vás zase viděl. Díky R^

[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...