Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

elgeorge

22. 10. 2012 17:33
Není co dodat

Výborný pravdivý článek. Žel, takové Bangovci moc netolerují. Karma autoroviR^

4 0
možnosti
BM

sallyna

22. 10. 2012 16:55
Oceňuji Vaší odvahu

Nazvat věci pravým jménem, vážený pane, všechna čest: Již vidím, jak ti "ochránci utiskovaných menšin"  hulákají něco o rasismu. Skutečně, kromě Vás se nikdo nepozastavil, kde vlastně sebrali tisícovky, dvoutisícovky, které dávali muzikantům a do rakve. Poctivě vydělané určitě nebyly, to by se k nim jinak chovali....... Takže již vidím ty účastníky pohřbu jak si to šupajdí na úřad pro další dávky... Nemááááámééé peňáááázee, dajtěěě, nahááááázeli jsmee je vajdoviiiiii do rakvéééééééé.......

Máte ode mne karmu karmovatou!!!!

23 0
možnosti
BM

sallyna

22. 10. 2012 17:02
Re: Oceňuji Vaší odvahu

P.S. Brzy bude smázáno.........

0 0
možnosti

Korvetní kapitán Pepan A2

22. 10. 2012 16:46
To jsem zvědavý jak dlouho tu ten článek vydrží.

Asi mají dneska v Romea volno. Jinak plně souhlasím. Je o jednoho parazita míň.

15 0
možnosti
SCN

Soulburner CLXV. Nezničitelný

22. 10. 2012 16:33
...

souhlas R^

1 0
možnosti
MB

buxus

22. 10. 2012 16:03
Taky karma - samozřejmě

Také mne zaujaly novinové články a televizní šoty o pohřbu, které svým rozsahem i četností mnohonásobně předčily zprávu o úmrtí světoznámého českého chemika Antonína Holého (ne, že by o to tento skromný vědec asi vůbec stál). Říkal jsem si - čím se tento romský "král" vlastně tak proslavil? Teď díky vám i některým diskutujícím pode mnou, to vím. Ne, že by mne to nějak zvlášť udivovalo.

9 0
možnosti
BM

sallyna

22. 10. 2012 16:58
Re: Taky karma - samozřejmě

Čím toho kdo v životě dokázal, o to je skromější..... Avšak co dokázal komediant Kočka či cikánský "vajda".... Akorát krást.......

3 0
možnosti
C-PC

Cyklista - pán chodníků

22. 10. 2012 15:45
Strýte, Dušane - POZOOOR

uděluji ti pochvalu za napsání článku, POHOOOV

potěšil jsi mě, Strýte, jen tak dál. Článek je sice pravdivej, ale zase je málo multikulturní, ještě na to si příště dávej větší pozor, nesmíš psát věty typu - smradlavej cikán a podobně, za to by tě mohli dát BAN, vlastně už to udělali ;-D;-D;-D, tak Strýte, nezpychni, važ si takového vyznamenání a pamatuj, že ti může být kdykoli odebráno.8-o

0 0
možnosti

Achenbach Šimon

22. 10. 2012 15:42
Naprosto správně napsáno

Českoslovenští Romové ani zde v Americe se nedokáží přispůsobit společnosti. Ani místní české či slovenské komunititě. Sám jsem měl zkušenost, kdy se mě pokoušeli vydírat. Onen "král" Daniš prý i zde v USA se věnoval kriminální činnosti (slyšel jsem to pouze z druhé ruky - dodávám pro přesnost). Živil se prodáváním falešných zlatých tretek, později prý jezdil se skupinou podvodníků Romů, kteří "opravovali" příjezdové cesty u rodiných domků (místo potřebného matriálu používali barvu připomínající asfalt). Veškeré to povídání v českém tisku o tom - že tady v USA poctivě "zbohatl" je lež. Kdyby tomu tak bylo, proč by pobíral v ČR nějaké sociální dávky?

Zasloužíte si velkou karmu pane Streite, za to - že se nebojíte napsat pravdu R^

14 0
možnosti
VN

nedbalka

22. 10. 2012 23:12
Re: Naprosto správně napsáno

Vážený pane.Žádní českoslovenští ROMOVÉ neexistují! Vždy to byli a jsou cikáni.Někteří se integrovali do většinové společnosti a člověk o nich ani neuvažuje, jako o cikánech.Jako neuvažuje o tom jestli je někdo černý,žlutý,šikmooký,hnědý a pod.Jiní,a to jsou zrovna olaši,se živí krádežemi,podvody a nejrůznější kriminální činností,což je spolu s tím,že hovoří v celém světě cikánsky hlavní znak.

6 0
možnosti
SB

dr toopee

22. 10. 2012 15:29
karma

a přání, abychom se vrátili do situace, kdy za vyjádření podobného názoru nebudou mediální fňukny poštěkávat "rasísto, rasísto"

4 0
možnosti
ZZC

Zilvar z chudobince

22. 10. 2012 15:16
pan Streit musí být asi slušný člověk

Napsal to za mě. Já slušný jsem. Mám ale handicap, protože jsem slušně vychovaný, jsem běloch, pracuji, šetřím, nebudím pohoršení, neznásilňuji, nekradu, nehulákám ve dvě ráno a stále se vzdělávám. V čem bych ještě autora doplnil... snad postřeh, který mu unikl a naše propaganda neopoměla o tomto zvyku sdělit - cikáni místo zapálených svíček kladli na hrob zapálené cigarety. No tak to vidíte... obohacení naší kultury doznalo dalšího pokroku. Už nebudeme muset na dušičky zapalovat svíčky. Je to zastaralé, nemoderní, necivilizované. Příště zapálím na hrobě svých rodičů dvacítku Camelek :-))

4 0
možnosti
JV

jafava

22. 10. 2012 15:05
Taky jsem se divila, čím nás to ve zprávách krmí!

Tak u nás, v České republice existuje, mimo obcí, pověřených obcí, měst a krajů, také KRÁLOVSTVÍ! No, hurá, my jsme skutečně stát s neomezenými možnostmi pro každého!

Ač s Vámi, pane autore, v mnohém často nesouhlasím, dnes mi píšete "z duše". Karma! R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...