Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Zajímavé, jak rychle nastoupili náhradníci, a rychle složili slib, aby mohli hlasovat! Že by byli všichni z Prahy? ;-D!!Rv

11 0
možnosti
Foto

autobus byl ihned přistaven;-D

6 1
možnosti
Foto

kdyby jednou tohle svinstvo skončilo tím, že ty zločince někdo pošle "k pánu"...vůbec bych se nedivil. s článkem souhlasR^

9 0
možnosti
Foto

Sdílím Vaše pocity R^

4 0
možnosti
TK

Apelovat na tuto vládu má stejný smysl, jako apelovat na svědomí lupiče, který právě odchází s trezorem s několika miliony z vašeho bytu. Ten kšeft prostě dotáhnou do konce, ať to stojí, co to stojí. Nemají co ztratit.:-/

11 0
možnosti
RG

R76u29d73i 39G79a24š63p43a58r

7. 11. 2012 20:32

já sem ODS kdysi volil, taky budu chtít do budoucna restituci za promhraný hlas. KarmaR^

6 1
možnosti
Foto

Hlavně, že už to víckrát neuděláte ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Vyborny blog. Karma. R^ Naprosty trapas, resp. spise absolutni pohradni voliciRv

13 0
možnosti
Foto

R^ Poděkování systém včlenil níže do jiného vlákna 8-o

1 0
možnosti
RH

Dobře a trefně napsaný blog.

Dávám karmu.

21 1
možnosti
Foto

Těší mě, díky R^

4 4
možnosti
PK

P85a43v29e58l 53K95u87l22a

7. 11. 2012 13:06

Já myslím, že tato vláda má legitimitu do té doby, než získá ve volbách legitimitu vláda další. :-)

10 22
možnosti
Foto

Vy hovoříte o legalitě. Legitimitu nemá. Zeptejte se kolem sebe.

24 3
možnosti
OK

Dotaz OFF TOPIC: Pane autore, chci se zeptat, zda nejste autorem knihy, kterou si kdysi koupil můj otec. Její název je Vesmír v oválu jaký s neurčitostí není. Děkuji

0 0
možnosti
Foto

Ano, jsem. Taky jsem napsal knihu "Absolutní vesmír v reálném čase". Více zde:

http://streit.blog.idnes.cz/r/7766/Kosmologie.html

2 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...