Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nedávno tady někdo napsal, že Vaše blogy jsou velmi dobré, a měl pravdu. Dokážete inteligentně a v krátkosti sepsat, co si myslíte. Na Dubčeka jsem si vzpomněla 7. listopadu, to uběhlo dvacet let od jeho smrti, trochu prý záhadné. Kdyby ten se stal tenkrát prezidentem, mohlo se to vyvíjet asi lépe, co myslíte?

4 2
možnosti
Foto

Děkuji R^

Myslím, že kdyby byl Dubček prezidentem, přinejmenším by neměl Mečiar a spol. tolik prostoru a argumentů k rozpadu Českosovenska.

1 1
možnosti
Foto

Poděkování i Vám R^

1 2
možnosti
JP

J98o12s19e42f 33P31o24t17r

23. 11. 2012 13:02

Restituce už nejsou diskuze o faktech, ale nenávistná emocionální kampaň proti katolické církvi, z obavy o zvýšení jejího vlivu, což stejně jednou přijde, k odstranění současného morálního marastu.

Přesto si dovolím fakta :

Polorozpadlé budovy a stavby, dneska je financuje stát, to skončí, tedy pro stát výhoda. Pole a lesy, v současné době v pronájmu u soukromých subjektů, ti odvádějí daně (?) a zisk jim zůstátá, církve budou odvádět daně, zisk použijí pro svoji potřebu a rozvoj - vůči státu žádná změna. Jiná otázka je, zda  nájemnici z hrůzy  o odstřihnutí těchto lukrativních zisků nefinancují a nepodporují tuto nenávistnou kampaň

Finannční narovnání za nevydavatelné nemovitosti. Když použijete matematiku z 7. třídy základní školy, vypočítáte, že tyto finance jsou ve výši Kč 220,- (slovy dvěstědvacet) ne za týden, ne za měsíc ale za rok za jednoho obyvatele pokrokové ČR. Státu odpadne financování duchovních.

To bude ožebračení národa, že ?

10 9
možnosti
Foto

Stejně to vidím i já.R^

7 7
možnosti

M93í36l44a 51Š89u43l22a

23. 11. 2012 12:28

.. já ho nechci nijak omlouvat, na jeho čin jsem projevil názor pod minulým článkem (metafora s autem) .. 

.. trochu chápu jeho situaci, 22 let v politice, 22 let mimo realitu nás, spodiny, panický strach z vlády rudooranžové koalice a jistě i osobní přátelství s kardinálem Dukou .. 

.. nic z toho ho však neomlouvá, pokud něco považuji za špatné, pak k tomu jako ke špatnému přistupuji .. 

.. já za větší "hřích" považuji podpis pod Lisabonský diktát, tam u mě ztratil kredit (což mu je asi stejně u zadele) .. 

.. a karma R^

12 5
možnosti
JL

Spodina...taktak, správně pane Šula. Dávám plus.

2 3
možnosti
JL

Prezident ten zákon samozřejmě vetovat mohl. Ukázal by jakýsi postoj, to je pravda, ale realita je taková, že by svým vetem ničeho nedosáhl. Po prezidentském vetu už existuje pouze jediná možnost - o zákonu znovu hlasuje Poslanecká sněmovna, a tam to vypadá, že by ten zákon prošel znovu a byl by stejně od 1.1.2013 účinný. Pokud vkládáte jakési naděje do Ústavního soudu, tak si myslím, že ani toto nemá moc šancí na úspěch. Vždyť to byl právě Ústavní soud, který Parlamentu vlastně nařídil, aby stát církevní restituce po 22 letech konečně vyřešil. Nebylo sice řečeno, jakým způsobem to má vyřešit, ale já v tom zákoně žádný rozpor s Ústavou nevidím.

6 8
možnosti
Foto

Já do ÚS nevkládám žádné naděje. Jestli však chtěl dát Klaus najevo svůj nesouhlas, měl dát k ÚS podnět sám. Vyčerpat se musí všechny možnosti. Ani to opakované hlasování by nebylo beze smyslu. Znovu by se potvrdilo kdo je kdo. Kdo nám se.e na hlavy.

6 0
možnosti
JK

Chtěl jsem na to téma napsat článek, ale po přečtení tohoto už nemám důvod.

Karma. R^

10 4
možnosti
HS

To je dobře, to je dobře, alespoň nebude IDnes zasekaný těmihle slátaninami!

7 13
možnosti
Foto

A aktivní strůjci toho megapodvodu nebudou u moci už dloho a měli by vědět, že je stihne spravedlivý trest.

Až jsem zaslzel.:-)

Jinak mám za to, že VK správně pustil  ty restituce dál.

4 10
možnosti
Foto

Což o to. Já slzím také. I nad tím, že jsou lidé jako vy ;-(

6 2
možnosti
JL

Když se na to, autore, podíváte z třídního hlediska: Klaus je pravičák, a pravice vždycky vyhledávala spolupráci s církvemi. Možná čeští pravičáci cítí, že jim chybí společenský spojenec, ideologická a intelektuální podpora. Kde ji mají hledat? Zbývají už jen církve. Takže vaše láska ke Klausovi ztroskotala na třídní realitě, že bohatí táhnou s bohatými.Doufám, že je jste v balíku, jinak pochybuji o Vašem duševním zdraví, i když možná jen nemáte psychologické schopnosti. Mně se Klaus nelíbil od začátku.

0 8
možnosti
Foto

Běžte s třídním hlediskem někam Rv

O mou ekonomickou situaci opravdu nemusíte mít obav, stejně jako o mou psychiku.

Já o sobě netvrdím, že jsem pravičák. Jsem svobodomyslný liberál, ateista, vyznávající tradiční hodnoty. Jsem minarchista, tedy zastánce minimálního vměšování státu do soukromých životů. Církev považuji za další instituci, která se chce lidem montovat do života.

5 0
možnosti
PP

Tak jste pane Streite objevil něco, co víme patnáct let.

Od vás mě to těší i po takové době.

3 1
možnosti
Foto

Budete se divit, ale jak se postaví k církevním "restitucím", jsem čekal a ohadl přesně.

Jenže je mi to líto, protože rozumnějšího politika v aktivní politice nemáme :-( Stačilo by, kdyby slova následovaly činy...

7 5
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...