Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J42i30ř67í 75R50o94h91a31n

11. 12. 2012 15:04

Právě proto budu volit pana Franze. Sice bych na místě prezidenta raději i nadále viděl pana Klause, který je podle mě dobrý prezident, ale to už bohužel není možné. Proto dám svůj hlas panu Franzovi, který je narozdíl od pánů Zemana a Fišera člověk zásadový a kultivovaný.

9 7
možnosti
Foto

Ale v Klausovi vidí největší zlo. Jak si to srovnáte?

Extravagantní bohémy bych do funkce prezidenta přece jen nevolil...

7 6
možnosti
JL

Já bhodím svůj hlas svému favoritovi a druhé kolo budu řešit až později. Jak se zachovám ve druhém kole netuším. Já totiž těm průzkumům moc nevěřím.

4 0
možnosti
Foto

Udělám to taky tak (i když "svého" kandidáta přímo nemám). Ale kéž byste měl pravdu. R^

3 1
možnosti
JV

Možná máte skoro ve všem pravdu, ale přesto jsou oba favority voleb a nechtěl bych to vysvětlovat jen převládající hloupostí obyvatelstva..Jsou i jiné důvody, jež je staví do čela žebříčku možných kandidátů..Já bych to viděl na toho Zemana - při všech jeho závažných chybách a nedostatcích..

1 0
možnosti
Foto

Já jsem naopak nepsal o hlouposti, ale o lhostejnosti, možná setrvačnosti volit kandidáty, které vygenerovala velká politika.

Podle mě, pokud by se zrušila blokační volební klauzule, lidé by se naučili lépe rozlišovat...

2 2
možnosti
TB

jsou ještě horší varianty představte si Franze a proti němu bobošíkovou,nebo to vašeho zemana, to by bylo terno pro voliče

1 5
možnosti
Foto

Mého Zemana? 8-o To ne! Ale Bobo bych z nouze volil. Horší než Zeman s Fischerem dohromady by nebyla (i když si ji vůbec neidealizuji).

6 8
možnosti
BS

Zeman je především nemocný narcismem a morální, to je korupční tolerancí

3 5
možnosti
Foto

Zvolil jste jen jiná slova R^

2 3
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...