Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dík, hezký večer ;-)R^

0 0
možnosti

J24o47s38e36f 89P39o46t58r

8. 1. 2013 16:10

Budu volit Schwarzenbergra !!!

1 4
možnosti
Foto

To je vaše vizitka Rv

3 2
možnosti

M44í13l34a 79Š63u53l30a

8. 1. 2013 16:09

.. ode mě karma R^ .. i když jste se zase pokusil mě připravit o život ;-D .. 

.. já o tom píp, co se chová "jako kníže Rohan", ovšem z cizích peněz, nechci nic slyšet, číst, vidět ho a nedej bože s ním mluvit ..

.. jdu si dát ledový obklad na srdce ;-D ..

3 1
možnosti
Foto

Dík  za příspěvek i karmu R^

Já jdu cvičit do sklepa (mám tam i boxovací antiadrenalinový pytel). U nás mrzne a sněží jak blázen ;-)

0 0
možnosti

a co měl jako diensbier dokázat, vyčítá se mu ,že je mladý a nic nedokázal,asi nové tváře neměli možnost, to jak si zatím počíná a jak se vyjadřuje, povolební krize v praze atd.,  mi plně vyhovuje,budu ho volit,už i proto jak diensbiera st. klausova ods odstavila,pokud by byl diensbier prezident, je to něco jako kennedy v usa a ty protažený ksichty zemanovců a hlavně klausovců mi za to stojí, fisher,zeman, švanzem. to je marasmus, franz je dobrej ale vyřadil se tím potetováním a ženské na hradě ,na to je zatím brzo

1 2
možnosti
Foto

Volit si může každý, koho chce.

Ale není vám divné, že Dientsbier by byl prezidentem dříve, než by se dokázal do vedoucích funkcí prosadit ve vlastní straně?

Já budu z nouze volit Bobo. Ve druhém kole asi nikoho.

2 6
možnosti

Se vším , co jste ve svém článku napsal , naprosto souhlasím. Mám ale jiný názor na Vámi nevyřčený argument , že levice nemůže být východiskem. Je jí vyčitaná přílišná rozhazovačnost  Asi právem , ale je to ve prospěch námezdně pracujících lidí a nemízí to všechno v rukách zlodějů a korupčníků typu Kalouska a spol. Zrovna proto mně nevadí kandidatura Dientsbíra , nebo Zemana.

0 0
možnosti
Foto

Jenže: Předně, Zeman vůbec není levicový ;-) ČSSD použil jen jako výtah k moci.

Dientsbier ještě nic nedokázal. Hezké kecy jdou všem politikům. :-(

Copak Gross, Rath, Palas, Zgarba, Fencl, Dryml, Hojdar, Kočka a další "levičaci" jsou lepší? Osobně znám třeba Rafaje - hrůza!

Skutečná pravice nám ještě nevládla, ani není v parlamentu. Jen podvodníci!

3 2
možnosti
Foto

Ejhle "skrblíka" !!

Ale jde jen o předvolební body pro Schwarzenberga a získání výhody nad Nečasem. Dobře ví, že to je nesmysl ;-€

2 2
možnosti

Já myslím, že lidem českým leccos dochází, ale je jim to v podstatě jedno. Většinou nejsou alternativy.

1 0
možnosti
Foto

Ne všem, ne všem!

Navíc už by to chtělo nějaké "ekšn" !!

2 2
možnosti

uvidíme jak to lidem dochází ,po volbách, pokud půjde dál diensbier,tak to spoluobčanům došlo, pozdě, ale přece

3 1
možnosti
Foto

Tak jsem to zrovna nemyslel...:-/

1 2
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...