Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Tak nám, pane Streite, předveďte nadhled a noblesu vítěze. Třeba to bude inspirativní pro nás, beznadějné pravdoláskaře, které jste na hlavu porazili. Zatím ukazujete jen žlučovitou zaťatost.

13 10
možnosti
SB

Zeman není můj kandidát, ale je můj president. Vyhrál. Alles. a pokud sám sebe považujete za "beznadějného pravdoláskaře" nezbývá mi, než si povzdechnout, že vás beznadějných snad není tak moc

9 6
možnosti
OF

Dušane, jdu se podívat co o tom psal Bild a FAZ...tam určitě bude pravda.;-D

5 4
možnosti

Z těch, co se nyní snaží prezentovat `pravdu a lásku` je mi lehce na zvracení...

6 8
možnosti
Foto

Já jsem se z toho rozhodl vypsat ;-)R^

6 5
možnosti
MR

Jak by asi stylizoval příznivec vítězného kandidáta svojí stížnost na regulérnost volby. Tak to by mě pane Streite zajímalo.

6 3
možnosti
Foto

Nerovná podpora médií, dokonce i těch veřejnoprávních. Lživá kampaň s údajně lživým inzerátem. Skrývání zpráv o Kalouskovi. Chvalozpěvy o "knížeti". Výhružky (viz Dejdar)....

7 8
možnosti
Foto

To jste se představil? 8-o

5 7
možnosti
OF

O tym, że pozory jednak mylą, można się było przekonać już w drugiej turze wyborów, kiedy Karel Schwarzenberg stał się przedmiotem zaskakującej nagonki, głównie jako podejrzany Niemiec (na dodatek katolik), a do rangi głównego problemu urosły dekrety Benesza, które skrytykował. Niewidziane od dawna w głównym nurcie praskiej polityki antyniemieckie wzmożenie – i jego szeroka akceptacja – przypomniało mniej przyjazne oblicze czeskiego społeczeństwa

3 4
možnosti
Foto

Ještě uveďte, z jakého eurofilního zdroje čerpáte. ;-)

5 4
možnosti
Foto

Kdyby vyhrál jejich kandidát, vsadím se, že by volby nenapadali. ;-D Opravdu skvělý postřeh. Pravdoláskaři, knížecí klaka, guru Havel. Co tam máte dál?;-DRv

11 7
možnosti
Foto

Vraťte se k mým předchozím článkům ;-D

A zase o mně něco pěkného napište :-)

5 9
možnosti
Foto

je podle vás každý, kdo kritizuje Zemanovi lži a způsob jeho vyhrocené osobní kampaně pravdoláskař, který neumí prohrát? to máte trochu zúžený pohled na svět... ;-) dalo by se to přirovnat ke koni s klapkami na očích a to ty vznešená zvířata teď možná trochu urážím...

8 7
možnosti
Foto

ZemanovY lži, inteligente bez klapek na očích :-P

4 11
možnosti
MP

Je-li před volbami někdo absolutně ideální bez jediné chyby a druhý má všechny špatné vlastnosti a žádnou kladnou,není to ani trochu divné?Toto černobílé vidění je ideální pro lidi jednoduše myslící.je-li tam vůbec schopnost myšlení.Vzornější důkaz,že je tu mediokracie,už nemůže být.Jak to,že najednou celé dva týdny se v TV neobjevil Kalousek.Je to opravdu náhoda?!?Ještě pořád si myslíte,že media jsou nezávislá a svobodná?

8 2
možnosti
MP

Pravdoláskaři jsou zaslepení fanatici a nejsou schopni pochopit,oč ve skutečnosti jde.Velmi dlouho jsem nevěřil Cibulkově větě-Vašku,ty jsi prase.Ihned po  smrti VH mi sama media dokázala pravdivost této věty,která se netýkala jen alkoholu.Byl to kosmopolita a kdo není slepý,tak vidí kolik škody nedělal on a jeho následovníci.V  skutečnosti havlisté ovládají media a stále škodí jak mohou,dokonce nás chtějí prodat EU.Proto chtěli pravdoláskaři za prezidenta KS,který by podepsal vše,co si EU přeje.

10 9
možnosti
OK

Kdo jsou to ti pravdoláskaři, že jsem tak zvědavý?

5 4
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...