Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Někdo podal stížnost na volbu prezidenta? A co na to říká náš právní řád? Smí se to nebo nesmí?

Víte, více než prohlášení "Zeman není můj prezident" mě začínají děsit názory jeho příznivců, kteří neustále dokola opakuji "Máme demokracii, tak držte klapačku"

Doufejme, že prezident nebude mít na demokracii stejný názor, jako jeho lidi.

7 6
možnosti
Foto

Nic takového jsem nenapsal ani neslyšel (teda pořád to papouškuje knížecí klaka bez uvedení zdroje).:-/

5 6
možnosti
Foto

z tohoto tábora, je to již asi čtvrtý příspěvek na téma "noblesa".

To vám dal někdo úkolem?

8 3
možnosti
Foto

Jo, dostali jsme oběžník přímo z Bilderbergu :-P

Než napíšu svůj článek, jiné blogy většinou ani nečtu, dnes ještě žádný.Rv

5 6
možnosti
PS

Už aby tato sociologická sonda do ovčárny byla u konce...

5 6
možnosti
Foto

Tak proč to pořád čtete?8-o

4 4
možnosti
JP

J22a74n 65P42o47l13á96k

6. 2. 2013 13:30

Pěkně shrnutoR^

6 7
možnosti
MJ

Jednoznačně objektivní, pravdivý a věci znalý příspěvek. Za Vaše postřehy související s volbou prezidenta jsem Vám dal pane Streite svůj hlas jako blogera roku 2012. R^

8 8
možnosti
Foto

Vážím si toho, děkuji R^

4 6
možnosti
BM

Vážený pane, nejvíce tzv. nářků slyším od Vás, omíláte pořád dokola jak se příznivci K.S. nedokáží smířit s  prohrou a tím pořád jitříte emoce....  Už toho prosím Vás nechte...

8 10
možnosti
Foto

Byl jsem na tahu ;-D

Já žalobami neharašil... Víte, ono to stojí peníze.

Mi byste měl poděkovat, že i pro Vás zadarmo píšu. Vidím, že jste můj pravidelný čtenář :-P

Ale výběr témat nechte na mě.

7 7
možnosti

M97í54l83a 94Š61u15l68a

6. 2. 2013 12:54

.. už mě ty tanečky okolo 100 let staré volby nebaví, je to pořád dokolečka dokola .. ještě jsem nikdy a nikde nezaznamenal, že by druhá strana měla jen malou vůli připustit třeba jen malou špetičku pravdy té první .. 

.. už jsem se smířil s tím, že na trůn usedne jeden z těch mně nevyhovujících, nic s tím nenadělám .. jen si budu přát, aby za pět let byla na kandidátce pro prezidentské volby skupina přijatelných lidí, skutečných osobností ..

.. nemíním ani předjímat rozhodnutí soudu ve věci stížností na volby, považuji to za hloupý čin těch, kteří nejsou schopni si uvědomit porážku a akceptovat vítězství někoho jiného .. řekl bych, že Schwarzenberg a jeho PR si ty volby prohráli sami, ale nejsem ani politolog, neb sociolog, abych to měl podepřené nějakým průzkumem, nebo svou vlastní dedukcí .. 

.. Zeman nachytal soupeře na švestkách, jestli to mělo nějaký rozhodující vliv nevím, na mně určitě ne .. přesto sdílím Dušanův názor, že by Schwarzenberg neměl být ani ministrem zahraničí ..

.. praprapraprapraprapraprabratranče Luboši, kdyby nespokojenci s volbou už dali pokoj, pak by Dušan mohl v klidu řvát o krocích Zemana ;-D .. 

.. jinak karma a ať už jste zase na diskuzi, je to tady bez vás nuda R^

8 5
možnosti
Foto

Vás jsem si nechal nakonec jako šlehačku na dortu ;-) A co nevidím, mínusáře přitahujete jak mucholapka. Gratuluji ;-D

Jinak bych chtěl vyzvednout předpředposlední a hlavně předposlední odstavec Vašeho příspěvku. Už se těším, až si jako "volič" na novém prezidentovi smlsnu (a mí oponenti na mě). :-)

Díky, za karmu a hlavně za to, že Vám po mně bylo smutno. Asi mě brzy vyhodí. A dík i za včerejšek R^

6 3
možnosti
Foto

Kvůli nahlašovatelům typu pana Oulického a L. Šuly jsem jako diskutér "v podmínce" - jeden smazaný příspěvek a doživotní distanc. Tak se prosím nedivte, že budu reagovat méně. Provokace možná smažu, ačkoliv jsem to nechtě dělat, abych se na nich nevyautoval. :-/

5 6
možnosti

me z nahlasovatelu vynechte... Budte te lasky. Sam jsem byl zrusen a teprve kdyz jsem se razantne u pana Dvorak,a vyjadril, co je to za kravinu, comam komu dokazovat po peti letech blogovani a diskutovani pod svym jmenem a po nekolikrem osobnim setkani s adminy, tak mi to vratili. Jinak prosim dolozit vase tvrzeni o mem nahlaseni nebo razatne se omluvte. Pokud se neomluvite, jen to dokresli vasi krivou poovahu...

6 4
možnosti
Foto

Volby skončily, prohráli jste, tak držte hubu a krok. Tohle poselství se už stalo  meainstreemem. Kdo neokřikuje, jako by nebyl.

Obvykle první vstřícný krok dělá vítězná strana. Jenže tady vítězná strana dělá vše pro to, aby hladina adrenalinu neklesala. To vypovídá o stavu společnosti víc, než samotná kampaň.

11 5
možnosti
Foto

Těch 40 stížností dali Zemanovci?

Já Zemana nemohu vystát, ale také si nestěžuji. Už chápete, kdo to rozdmýchává? Máme k tomu mlčet?8-o

6 8
možnosti
MM

Je smutné, že děláte ze slov pravda a láska hnůj. Jestliže někdo zastává hodnoty, které ctil Václav Havel a žije podle nich, zaslouží si úctu. Lži a nenávisti je všude kolem dost. Lež a nenávist je v 60% vašich článků včera a dnes. Jestli pravdoláskařům chybí noblesa poražených, vám chybí velkorysost vítězů. A škoda že Zeman neprohrál, abychom viděli, jak se s noblesou, beze slova stížnosti vrací zpět to kraje zapomnění.  To nic nemění na tom, že mnoho z hodnot o kterých píšete sdílím.

5 6
možnosti
Foto

Zaprvé, protistrana se noblesou nezaklínala.

Zadruhé proti pravdě a lásce nemám nic! Jsem proti profanaci a přisvojování těchto pojmů pravdoláskaři, kteří si činí patent na to, co budou pravdou a láskou nazývat. Pro mě je to lžipravda a prostituce v jejich podání.

7 4
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...