Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FE

Hácha se o prezidentování vůbec nedral. To Zeman, panečku, to je jiné kafe. Ten chasník udělá cokoli, z čeho bude mít osobní prospěch.

2 1
možnosti
Foto

V tomto bych se s Vámi nepřel.

Jen ten Zemanův "prospěch" tkví v jeho ješitnosti.

2 3
možnosti
Foto

Pane Streite, asi jste si nevšiml, že na velikonoční pondělí jsem na svém blogu navrhl lepší řešení pro politiku v České republice a to Českomoravskoslezské království.

5 2
možnosti
BT

samozřejmě, Vaše vysokoprevoschaditelstvo ;-D

9 0
možnosti
JE

Čepýří se Zeman a čepýří se i Streit. Přitom jaksi nebere v úvahu skutečnost, že unijní státy, jako třeba USA a v podstatě i Švýcarsko atd. vyvěšují vlajky unie prakticky všude, i nad sídly hlav státu. Nevidím tedy důvod, proč by neměla vlajka EU vlát i nad pražským Hradem, považujeme-li se (nebo chceme-lu se považovat) za jejího člena.

9 4
možnosti
Foto

Jsme členy nadnárodní organizace, s odvozenou legitimitou, která nemá mandát, aby se chovala jako státní útvar nebo subjekt mezinárodního práva. Dokonce i podle Lisabonské smlouvy EU překračuje své kompetence. V referendu jsme nikdy nezbavili ČR svrchovanosti. [>-]

Vlajka a hymna EU jsou i podle stávající právní úpravy ilegální XEURv

Proč nevisí ten symbol EU nad sidly hlav státu ve VB nebo ve Francii? 8-o

4 9
možnosti
JM

Tak se mi zdá, že Vás Miloš pěkně přečůral.

;-D 

já nevolil ani jednoho, to prostě nešlo.

10 1
možnosti
Foto

Jen jste si umyl ruce.

Schwarzenberg by byl ještě mnohem horší.

S tím, že mě ZEman jako eurofil naštve, jsem počítal. Ale k smíchu to není :-(

3 11
možnosti
JP

Já  Zemana nevolil, Vy jste na blogu horoval za jeho zvolení;-D;-D Ale ta vlajka je důležitý a správný symbolický krok. Schwarzenberg by se asi více obával výpadů nácků, pseudovlastenců a v jeho případě i komunistů, nedovolil by si proto být vůči EU tak radikálně vstřícný jako Zeman. Vaše blogy a diskuze jsou takovým myšlenkovým výletem do minulosti - do období 2. světové války. Ale můžete si notovat se Šulou jak chcete, vývoj nezastavíte. Jste pro mne takový spolek pravicových bolševiků a pubertálních vlastenců.

12 4
možnosti
JB

J14i43ř50í 59B50o70b17e69k

3. 4. 2013 23:07

Stejně je to paradox... 25 let se tu usilovně bojuje proti komunistům v politice a pak si zvolíme prezidenta, který byl v KSČ (jen chvíli, to bych mu ani nevyčítal) a před volbou škemrá o podporu u KSČM!;-O

2 6
možnosti
Foto

No, ne že bych tím byl nějak nadšen, ale bohužel si národ přál "kolaboranta". S tím se nedá příliš dělat. Bohužel.

4 4
možnosti

narod ne, ve skutecnosti Zemana volili tri lide z deseti, mezi nimi samotny autora clanku;-D

12 3
možnosti
JB

J48i26ř83í 83B55o43b47e10k

3. 4. 2013 21:50

Vida, nejste spokojen? Bil jste do Schwarzenberga jak to šlo, tak jak se vám teď líbí Miloš?:-)

12 2
možnosti
Foto

Ano! Bil jsem proti ještě větší hrozbě! Schwarzenberg to peče nejen s evropskými internacionalisty, ale i s Bilderbergem. ;-€

Nezakrýval jsem, že Zeman je Sophiina volba. Mnohokrát jsem jel kritizoval, což mohu doložit odkazy. Ve druhém kole prostě zbyl jako menší, ale ZLO.Rv

2 6
možnosti
KB

Myslím, že pan Streit Zemanovi křivdí. Přidat se ke státům, které jsou nejvyspělejší na světě a nám nejbližší, není nic špatného. A co se týče "samostatnosti", do jaké míry bychom byli samostatní, i kdybychom nebyli v EU, když by nám vládl např. MMF, SB či dokonce úředníci z ratingových agentur, na které se neustále ministři odvolávají s tím, že je musíme poslouchat, že oni vládnou světu.Může mi někdo vysvětlit tuto schizofrenii?

7 2
možnosti
Foto

MMF, SB a podobné instituce by nám nevládly, kdybychom se nezadlužovali. Je to právě EU, která přes privatizaci od nás vytahuje zisky. A jak to končí? Přijme se euro a dopadne to jako na Kypru. Pak EU zavede "nucenou správu" a je nejen po samostatnosti státu, ale i po perspektivách na celé generace.

Nechoď Vašku s pány na led...:-/

4 9
možnosti
JH

J15i24ř90í 86H21a46n98s

3. 4. 2013 19:54

Já ho nevolil, jako levičák Matějka nebo estébák Hermánek, ale přirovnávat objímače stromů Zemana k zakarpatskému, bolševickému krejčíkovi Biĺakovi, to je síla!

....Konečně vidím mistra faktu, sportovce Streita, v jiné podobě, coby výstavní kousek u baru.:-)

14 5
možnosti
JK

Ta vlajka EU na Hradě se mi nijak zvlášť nezamlouvá, ale EU není stát, tak to pro mě symbolem poroby není. Pokud mě paměť neklame, referendem se rozhodlo, že do EU vstoupíme, tak proč ta silná slova o kolaboraci? Jak podle vás má naše členství v EU vypadat, když spolupráce je podle vás pitomost? Co myslíte, jak by dopadlo referndum o vystoupení z EU? Nedám za to krk, ale myslím, že by těsně zvítězili zastánci setrvání.

6 4
možnosti
Foto

EU se ale chová jako superstát s vlastní vlajkou a vlastní hymnou. Tady jde o víc než o symboly. Malé státy ztratí zcela vliv na zákony ve vlastní zemi. I Československá federace měla třeba sněmovnu národů. Nic takového se nechystá ani náznakem.

Kde jsem psal, že spolupráce je pitomost? 8-o Psal jsem, že kolaborace, a tedy přisluhování cizákům a jejich nadvládě, je pitomost a zrada.

Kdyby Špidla neutrácel státní peníze na lživou propagandu, ani bychom tam nevstoupili. To ovšem neznamená, že bychom nemohli spolupracovat.

3 8
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...