Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejvetsi vtip jeto s temi velvyslanci. Livie dostane trafiku za podporu Zemanovy spinave kampane. Zajimava politika.

0 0
možnosti

J52i38ř94í 67E89u55l89e37r

28. 6. 2013 11:17

Dnes je to na průtokový ohřívač.

0 0
možnosti

Plebs si zvolil ožralu a burana umaštěného od vepřového a výsledky jsou tady, staří komunističtí metuzalémové se derou nahoru, budeme opět ruskou gubernií, možná v tom všem jde jen o dostavbu Temelína. Ale Zeman zatím nikoho nevypráskal, naopak se za krátkou dobu dokázal dost ztrapnit, pravda , neomalenosti a drzosti ukázal dost.

2 3
možnosti

J68a75n 95V48e62s13e54l91ý

28. 6. 2013 19:43

Voliči zvolili prezidentem ČR Miloše Zemana v přímé volbě ve druhém kole.

Cítíte ten rozdíl? ;-)

1 2
možnosti
Foto

Chtěla jsem Vás včera pozdravit, několikrát jsem se sem vracela, ale stále to nešlo. Včera večer bych udělila srdíčko, dnes je dnes a musí nám stačit třeba úsměv :-). Snad to redakce neudělala naschvál. Aspoň mi teď může tolerovat, že k tématu článku nemám zhola nic.

2 1
možnosti
Foto

Děkuji, škoda, že jsem to včera zmeškal :-)

Taky jsem přišel o hezkou porci rozzuřených reakcí ;-)

2 1
možnosti

Karma ;-) Teprve ted jsem docenil svuj vyber pri volbe prezidenta, i kdyz bych si tou rukou, kterou jsem vhazoval listek do urny, jeste dnes nejradsi nafackoval. Ale ta predstava, ze by tam ted byl spici knize, me doslova desi.

5 1
možnosti
Foto

Díky. To je přesně můj pohled a pocit R^!!

3 1
možnosti
Foto

Zapomněl jsem - karma jako hrom!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, taky jsem u Vás byl ;-)R^

0 0
možnosti

J85a32n 40V70e70s73e85l80ý

26. 6. 2013 11:07

Nikdy se ODS ani Kalousek nerozpustí, možná i podpoří Rusnokovu vládu. Jakmile tihle dva ztratí mandát, skončí v jklepetech u protikorupční.

Kalousek musel odsouzenému defraudatnovi udělit výjimku, aby mohl zasednout na svůj post ve státním podniku. Doufám, že to policie ma zdokumentováno a na ty dva dojde. Pokud koupili mandát tří poslanců, pujdou sedět.

Proto se nerozpustí a proto policie přešlapúuje. Kdyby požádali sněmovnu o vydání, možna by je nevydata a KONEC. Počkají si, až se sněmovna rozpustí... :-)

A proto ODS a TOP bude vždy a za každou cenu proti.

1 0
možnosti
Foto

Podle mě ve Sněmovně nebude 120 hlasů k rozpuštění.

0 0
možnosti

M14í18l65a 86Š73u92l95a

26. 6. 2013 10:46

.. s některými body "důvodové zprávy" naprosto souhlasím, u některých pochybuji, ale rozuzlení přijde až za nějaký čas .. tak uvidíme :-) ..

.. jedním z bodů souhlasím přímo drtivě, z vlády zmizí zeměškůdci Kalousek a Schwarzenberg (ne, že by ti ostatní na tom byli o moc lépe) .. ten vztek, to asi Mirkovi překazí nějaké výnosné plány, nebo by mu mohlo (při troše štěstí, kterého se nám zas tak moc nedostává)hrozit i nějaké to obvinění .. nemohu říci, že by mě to poťouchle netěšilo ..

.. ODS je v zoufalé situaci, její volební preference jsou na bodu mrazu a jmenováním paní Němcové si chtěla (nebo spíš jen doufala) vylepšit reputaci a změnit propad v růst .. obávám se, že s hyenou, ale co to píšu, s TOP 09 v zádech by došla k hořkému zapomnění a osudu US-DEU .. ale co, každý svého štěstí strůjcem .. 

.. Jiří Rusnok je ekonom, kterého si váží i Pavel Kohout .. moje sympatie do určité míry má také (což není rozhodující) .. jen si nemyslím, že ta vláda "odborníků", ve které bude i odborník Pecina, bude skutečně nějakou alternativou pro ČR (a jak se tam hned vnucuje Mařka Benešová, to je k uzoufání ;-D) .. 

.. předčasné volby nedopadnou vůbec dobře, a chtělo by se napsat "a dobře nám tak", jenže dnešní vláda v demisi za celou dobu jejího vládnutí nadělala více škody, než užitku .. oni záměrně, Sobotka ty škody bude dělat z "chytrosti" ..

.. a karrna, jako vždy (no, jednou to nebylo, ale jinak jóóó) R^;-D

3 0
možnosti
Foto

..je hezké, že máte vlastní hlavu ;-)

..Vaše poťouchlost mě těší přímo potměšile ;-D

..podle mě, ODS na Zemanově vládě může jen vydělat (a ČSSD prodělat).

..Rusnoka si moc nevážím, byl to odborářský Špidlův nohsled, co se překabátil na "banléře". Ale po Nečasovi, těžko kritizovat...

..Vláda s Pecinou a spol. bude tragická, ale udělá Kalouskovi čáru přes rozpočet. A Schwarzenberg už nebude lítat za státní peníze po celém světě za svými soukromými (i majetkovými) zájmy, kde přitom škodil ČR ;-€.

Předčasné volby nemusí vůbec být. Zeman je de facto odložil. O co budou později, o to dopadnou lépe. A dík za karmu, kterou nemám automaticky :-)R^

0 0
možnosti

Ano. Ke všem bodům nejméně třikrát ANO!R^

0 0
možnosti

M37í69l95a 12Š68u23l92a

26. 6. 2013 10:49

.. ke všem bodům třikrát ANO a jen jeden paleček? .. styďte se, šetřílku ;-D

0 0
možnosti
Foto

Máte v nadpisu chybu...

0 0
možnosti
Foto

Díky, opravil jsem :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...