Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Já tedy nevím, ale vyčítat ministru zahraničí, že jezdí do zahraničí víc než ostatní ministři, mi připadá trošku pošetilé. Který jiný ministr by měl jezdit do zahraničí více než ministr zahraničí?

11 4
možnosti
Foto

To je všechno, co jste z článku pochopil? 8-o:-)

Ale i tak...dosud tak žádný ministr zahraničí nelétal a létat nebude. To víte, létat za širokou aristokratickou rodinou, do Bilderbergu a Brusele pro instrukce, do Kosova za svým kamarádem Thacim a do Gruzie za Saakašvilim, občas nějakého hostitele urazit, to dá přece fušku. ;-D

9 5
možnosti
PP

P66e32t98r 64P93á69l17k37a

26. 6. 2013 16:12

ta vaše obscese knížetem, to už je skoro diagnóza.

Trochu mě tedy u vás překvapuje, že odstranění vašich soukromých belzebubů Kalouska s Schwarzenberga vám stojí i za to, že si Milda dělá z parlamentního systému pr.el, ale to je vaše věc.

Jen by mě vážně zajímalo, jak jste tak briskně kvantifikoval ty miliardové škody v Rusku a Číně. Na dodržování lidských práv v obou zemích utrousí nějakou poznámku každej druhej západní politik, ale ausgerechnet kníže dělá miliardový škody. ;-D

17 10
možnosti
BM

O čem bude autor psát nyní8-o Nemá již "třídního nepřítele".;-(

12 6
možnosti
Foto

Děkuji. Kdybyste tu nebyl, polekal bych se, že jsem opravdu napsal něco špatně :-)R^

0 0
možnosti
LH

Když mně se tak nelíbí " vyhánět čerta ďáblem":-(:-(:-(

3 0
možnosti
Foto

Mi taky ne. :-( Ale když ten jeden byl samotný Lucifer :-)

3 0
možnosti
BM

Nyní poletí Kohout..... Neboť "Kato" Kavan by se mohl opět namazat francovkou a zrušit několik vládních vozidel včetné toho úplně nové prezidentského.....

6 3
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...