Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě že máme ex - Nečase, Kalouska a ministra zahraničí jinak by to tady byla nuda ;-O

3 1
možnosti
Foto

Já bych si tu zábavu klidně odpustil. A co křičí ten váš smajlík? ;-D

2 1
možnosti
SN

:-)  U mně za jedna z hvězdičkou ! Nejen, že proti Zemanovi jedou ve většině naše média, ale klikněte na netu na Idnes, už proti němu vyjíždí i rakouský tisk! To o něčem svědčí, vy modrobrýlatí ! Prostě plán s volbou muže s čírem nevyšel, zřejmě do toho byly vkládány velké naděje, Ty teď Zeman bourá s velkým gustem a mně se to moc líbí !  R^R^R^

7 4
možnosti
Foto

Tohle se mi líbí takyR^

Ale jsem zvědav, jak se shodneme, až (pokud) nastoupí levice ;-)

Zatím děkuji za karmu s bonusem :-)R^

2 0
možnosti
Foto

vy pouze píšete hlouposti

6 6
možnosti
Foto

až tak bych to neviděl....takže to vidím na polokarmu.:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak si tu půlku pamatujte, ať o ni nepřijdu ;-D

2 0
možnosti
DD

Chtěl bych, ale nedokáži to tak dobře napsat, jako Vy. Šlo-li by to, dostal byste několik karem. Takže jedna velká! R^R^R^

5 3
možnosti
Foto

Nepřechvalte mě ;-) Ale děkuji R^

3 0
možnosti
BT

jako vždy plno velkých slov ale jinak celkem je to v Streitnormě prostě máte pár oblíbenců a ti kdyby se na hlavu postavili tak se vám nezavděčí ale zase předpokládám že je to knížeti naprosto šumák co píše nějaký Streit

11 5
možnosti
Foto

Vám, jak vidno, ne; tolik zbytečných písmenek :-P

4 2
možnosti
SB

Z toho obrovského množství článků, které jsem od Vás četl, jsem pouze třem odmítl dát karmu. Tento ji ode mne dostal jako převážná část toho, co jste kdy napsal.

5 1
možnosti
LK

L83u93b51o10š 86K11r53i21m16l

15. 7. 2013 11:20

Autor má komplex meněcenosti z KS

12 8
možnosti
Foto

;-D

Já neusínám v práci, nehuhňám, nepřestupuji mezi stranami (nejsem v žádné), nekryju šíbra Kalouska ani nezrazuji vlast :-P

6 9
možnosti
ZB

Jdete pozdě takových " kopacích" článků už je tady víc. Vám se líbí součastná politická situace? KS použil pouze pravdivou historickou analogii, nic víc, nic míň.To že to řekl zahraničnímu tisku, proč ne, už nežijeme v umělém vakuu obehnaném drátěným plotem. Stínový ministr ČSSD je Zaorálek, pokud to Bohouš uhraje, teprve potom budeme mít v zahraničí důstojnou reprezentaci...;-)

4 5
možnosti
Foto

Současná konstelace se mi nelíbí. Ale má ji na svědomí TOP 09 a bohužel i ODS, kteří de facto pozvali Zemana a B. Sobotku s komunisty.

Čím později budou volby, tím více mohou lidé zapomenout, jak se (pseudo)pravice sama zdiskreditovala.

Je třeba volit menší neparlamentní strany:

http://streit.blog.idnes.cz/c/348308/Pouceni-Velke-strany-nasaly-nejvetsi-lumpy.html

3 1
možnosti
Foto

"I kdyby měl pravdu – jako že ji nemá NIKDY"

.... a tady jsem přestal číst

15 3
možnosti
Foto

O40t67a73k12a53r 93S33e11k54l

15. 7. 2013 11:25

ad/ Matuška .. to jste o moc přišel. Třeba krásný protimluv..... spáchal  vlastizradu , o KS, o kousek dále .... nemohu psát o Čechách jako vlasti KS !!!  Koho tedy ""vlastizradil " KS ?

6 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...