Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

M32i96l19o15š 32F78i45a59l39a

15. 8. 2013 13:04

Pane Streite já třeba Babiše budu volit na devadesát procent. V KSČ byli skoro všichni, kteří dnes sedí v parlamentu a Ti, co tam nebyli tak v životě nešahli na práci a je to na nich vidět. O STB těžko říct, každej tvrdí, že je to lež ale samozřejmě to mu nepřidá. Nicméně má za sebou úspěšné podnikání, dává práci stovkám a možná tisícům lidí a je dost úspěšnej. A téměř jistě nebude dělat levicovou politiku jako Kalousek a ODS poslední dobou. Když Vy nechcete, tak je to na Vás, ale koho budete volit Vy ? Kdo z nich Vám přijde důvěryhodnější, než Babiš?

3 1
možnosti
Foto

Pane, já jsem byl respektovaným odborníkem v svém oboru, který se nikdy s KSČ neušpinil. Vím, o čem mluvím.

Že takoví jsou v parlamentu? Pryč s nimi! Netahejme tam ještě další.

Babiš kope s politiky už hezky dlouho.

Nebudu volit stranu jednoho muže, k němuž nemám absolutně důvěru. On si chce jen pojisti svůj byznys. Rv

1 4
možnosti
JL

Babiš, ten se tam asi dostane. Mohl by udělat zhruba stejný výsledek jako VV při minulých volbách. Z ostatních mimoparlamentních stran se tam už nedostane nikdo, tam budou hlasy propadat. To je moje předpověď.

0 1
možnosti
OK

Teď probíhá intenzivní protekční kampaň SPOZ. Nechvalte dne před večerem.

0 0
možnosti
PF

P33e14t73r 64F42o96j60t30í67k

15. 8. 2013 12:16

Pane Streite, v KSČ byli před rokem 1989 všichni současní adepti na "nové pořádky"! Jestli chcete rozlišovat Babiše, Zemana, Klause, jsem zvědav, aj kse Vám to povede..

0 1
možnosti
OK

Všichni ne. A ještě méně jich bylo agenty StB.

3 0
možnosti
AF

To jsem zvědavá, jak volby dopadnou, když jsou všichni adepti  na vládnutí v naší zemi nevhodní .

Jak ti známí -  proveření , tak ti noví  - neprověření .

Zázraky se nedějí, a zbyde nám nakonec zvolit z lidí v ČR .

Najdeme  ale  ty nejlepší ??

0 0
možnosti
OK

Zázraky se nedějí a jakýkoli mesiáš je falešný (s polemickou výjimkou toho prvního, ale to sem nepatří).

0 0
možnosti
OK

Tentokrát s vámi (až na pár drobností) souhlasím a dávám karmu.R^ O Babišovi je třeba psát pravdu! Dokud je čas.

4 0
možnosti
JH

Podle Vašeho popisu prima chlap, jediná zásadní vada, že nemá rád Klause. No, to já po amnestii také ne. Po zkušenostech z minula budu raději volit bohaté lidi, kteří zrovna nekradli, než lidi, kteří jdou do politiky zbohatnout, jako Lukoil parta.

4 3
možnosti
OK

Prima chlap, schopný... snad i všeho. Nechme se překvapit.

Děkuji, nechci.

1 0
možnosti
MM

Ještě jsem tápal, ale když v tom jede Schwarzenberg, Kalousek a Agáta Hanychová, tak díky vám v tom mám jasno.

3 0
možnosti
JV

Pane autore, máte tohle zapotřebí? :-/

4 0
možnosti
Foto

Nerozumím...tomu emočnímu výkřiku. 8-o

0 2
možnosti
LH

Je lepší volit politiky od narození než někoho, kdo tady zaměstnává desetitisíce lidí a světe div se, odvádí i daně do Česka, a to řádově miliardy. Máte lepší scénář, pane moudrý?

4 0
možnosti
OK

Zaměstnávat desetitisíce a odvádět daně není kvalifikací pro vrcholnou politiku. V první řadě je třeba přijít s konstruktivními vizemi. Žádné takové jsem neviděl. Pouze ten pán křičí, že je tu korupce (a má pravdu) a že s ní zatočí (což víceméně říkají i ostatní zavedené strany). A co dál? Korupce je bláto na cestě, které je třeba eliminovat, aby se dalo jít dál. Evidentně neřešíte kam ta cesta vede. Hlavně když není blátivá (resp. to aspoň bylo slíbeno).

1 0
možnosti
Foto

mě úplně stačí, když takovýto člověk, přisátý na cecek státních dotací, vypráví jak zatočí se solárem...nepotřebuju víc slyšet, i kdyby neměl žádnou kontroverzní minulost u mě nemá naději ani na svou politickou budoucnost

7 2
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...