Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J36a55n 96H48o75f14í70r12e32k

16. 10. 2013 8:05

Já si myslím, že jediným lékem na nemoc politické (či jakékoliv jiné) korektnosti je zásada říkat to, co si myslím. Např. když o sobě nějaká šíleně tlustá dáma tvrdí, že je plnoštíhlá, upozorním ji, že mi připadá spíše plnotučná... A nebát se být označen za rasistu, homofoba, fašistu, neonacistu, radikála, extrémistu, šovinistu, mysogana..., neb být v dnešní době nějak takto oškatulkován je vlastně pochvala.

1 1
možnosti
Foto

To nepůjde. Kdyby lidé říkali to, co si myslí, to by spolu nevydrželi. A slovo má dnes bohužel větší důležitost než činy, takže opatrně s ním.

0 0
možnosti

To už uhýbáte z diskuse úplně, je pravda, že jsem to malinko začala i já.

Ale hlavní problém je, že jakoby vás společnost chtěla zprůměrovat, nikdo by neměl přečnívat, být lepší... a když někdo dokáže něco exelentního, tak může být obviněn, že chtěl jiné zesměšnit - svým výkonem!

Proto jsem i já psala o tlusté holčičce, to je rubová stránka téže věci - ti lepší se jí mají přizpůsobit.

1 1
možnosti
Foto

Přečtu si to o té holčičce, až budu mít večer čas. Ono nějaké velké zvýhodňování tlustých, nemocných apod oproti těm zdravým se mi také nezdá.

0 0
možnosti
Foto

Tam vůbec nešlo o nějaké zvýhodňování tlusté holčičky, ale tam šlo o to, co si smí pedagog nebo trenér dovolit vůči malému dítěti, co je ještě motivační a co demotivační a zda je přípustné, aby trenérka říkala rodičům...tlustoprde :) Takhle jsem ten článek zase vnímal já :)

1 0
možnosti
Foto

Nemáte řešit ženské záležitosti :-P:-)

1 1
možnosti
Foto

;-D A kdo jiný, když ne...já? ;-D

0 0
možnosti
Foto

A byl jste si vědom závazku, že tam reprezentujete celé mužské pohlaví?

Byl jste dostatečně machistický a sexistický?:-)

1 1
možnosti
Foto

Vejšku ze sexistického šovinismu mám v malíku včetně dlouholeté praxe v oboru :))

0 0
možnosti
Foto

Tak to Vás omlouvá. Napříště Vás za sebe deleguji, abyste vnášel chlapské ego do obdobných diskusí zde, ale hlavně na ONA Dnes :))

0 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...