Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P32e98t19r 29P79e20t15r67o77v

21. 10. 2013 16:39

Sice jsem u toho nebyl, když to říkal, ale má se za to, že autorem výroku "nevěřte nikomu, komu je přes třicet." je Lennon.

3 0
možnosti
Foto

Je to možné. Také jsem u toho nebyl ;-)

1 2
možnosti

A64l48o70i75s 25Ž78í46d48e49k

21. 10. 2013 16:37

Pane Streit,proč máte pocit,že musíte něco doporučovat před volbami ?

2 0
možnosti
Foto

Protože takoví jako vy nevynechají jediný můj blog :-P

3 2
možnosti
TB

Já bych rád, ale bohužel ona "nová" generace má jaksi tendenci věci řešit povrchně a nedomýšlet je. Bohužel ze současné nabídky nových stran není žádná, u které bych si mohl myslet, či doufat, že by mohla tomuto státu prospět.

2 3
možnosti
Foto

Vidíte, taky generalizujete.

Ale když každá volba vypadá špatně, je lepší s tím aspoň nějak zatřást. Status quo je nejhorší. Dal jsem jen další možné kritérium. Mladí se ještě možná nenaučili krást.

2 2
možnosti
JS

Jsem možná retardovaný, ale je mi k smíchu každý, kdo volí na základě předvolebního žvanění a ne na základě toho, co ta která strana v minulosti skutečně udělala. Nezbývá než "obdivovat"  ty, kteří po čtyřkoalici, zelených, VV volí nově vzniklé subjekty.

3 1
možnosti
Foto

Co která strana udělala?8-o

Všechny jsou právě proto nevolitelné. Ti, co už zklamali, nemají nárok na důvěru!!

4 1
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...