Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Já jsem si tak vnitřně porovnával ty tři novodobé prezidenty a Václav Havel mi přišel jako nejlepší.

Kdo jsou prosím ti pravdoláskaři? Jestli mezi ně patří Havel a Schwarzenberg tak to určitě nebude špatná společnost.

2 2
možnosti
Foto

Pravdoláskaři - definováni tisíckrát níže.

Společnost, kterou jste jmenoval, je ta vůbec nejfalešnější.

3 3
možnosti
PK

Ke kauze malého Havla na klíně Heydricha. Pan Streit tu tvrdí, že viděl fotku malého Havla sedícího na klíně Heydricha otištěnou v některém plátku a jeho kamarád mu potvrdil, že fotka byla převzata z knihy Paula Polanského Bouře, která už dnes není nikde k sehnání. Zagooglil jsem a knihu si stáhl odtud http://www.uloz.to/xepzpjD/paul-polansky-boure-rar

V této knize nenajdete jedinou fotografii, je to jenom text. Na internetu kolují fotky Heydricha, kterému má údajně sedět malý Havel na klíně, viz.http://hedvicek.blog.cz/0912/pripad-nepovsimnute-knihy

Článek napsala vyšinutá Tereza Spencerová a přiložila k němu ony "usvědčující" fotografie. Pokud se podíváte na to "důkazní" foto zde http://www.reinhardheydrich.org/rh/php%20Reinhard%20Bilder/130.htm, je zde popisek Heydrich v kruhu své rodiny. Takže Pan Streit tu buď rozšiřuje nepodložené fámy a nebo vědomě lže.

3 3
možnosti
BT

samozřejmě nelže neboť známý jeho známeho zná známeho který tu knížku zná

4 3
možnosti
Foto

termíny jako pravdoláskaři, vlezdobruselisti a poslední dobou moderní etatisté.....vnímám podobně jako komoušské: buržoazie, imperialisté, a váleční štváči z volstrýtu. Účelová zkratka dehonestuje každého, kdo si "dovolí cokoli namítat" proti jedinému správnému názoru. Kritiku ano, soudruzi, ale jen tu konstruktivní. 

Dnes ne Dušane (a to ne proto, že bych nesouhlasil s ničím).;-)

7 1
možnosti
Foto

Pravdoláskař už je terminus technicus, k němuž se navíc mnoho lidí hrdě hlásí. Pojem jsem mnohokrát vysvětloval i v této diskusi níže.

Ale to pravdoláskaři se jako elitáři jdoucí ve šlépějích svého guru vydělují od nás ostatních. To oni jsou duševními sektáři s vlastním monopolem na pravdu.

2 3
možnosti
AT

Jen jsem to zběžně prolétl. Tupý a vágní pojem "pravdoláskař" se tam objevuje s takovou frekvencí, že nestojí za to číst blog podrobněji Rv

3 1
možnosti
AN

Nevidím na Vašem článku nic špatného. Za sebe říkám,že mě můžou být "ukradeni" jak pravdoláskaři,tak ostantní"demokraté".

Jako bývalý horník to mám asi tak,jako když v padesátých letech sebrali komunisté majetky.Rozumím jim,ale prosím naše pravicové přátele,aby chápali moje pocity.

Pro upřesnění :bez práce jsem nezůstal,dodnes se živím jako živnostník elektro,jen ten důchod ,po čtyřiceti letech šachty mi to pěkně"upravilo.

proto volím komunisty,už jen natruc těm dnešním mocipánům.

0 0
možnosti
Foto

Toliko IQ člověka člověkem nedělá. Ale také se hodí jako argument.;-) Statisticky info. šum také není zanedbatelný, tedy ty +-2alfa. A kandidovat do PČR? Proč ne, stačí si jen správně vybrat ,,tu správnou" partaj a dotáhnout to alesponˇ na podržtašku vůdce;-)  Jinak má omluva za jistou úrovenˇ snad snesitelného sarkazmu. Takže zdravím.;-)

0 0
možnosti
Foto

Je dobré znát ,,své papenhaimské". Hodí se totéž tvrdit i o ,,těch druzích".8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem vypozoroval, že u trochu složitějších článků podíl těch, co klikli na karmu, činí kolem sedmi procent, což přesně odpovídá podílu téch inteligentních v popilaci dle Gaussova rozdělení IQ. Tento článek má dosud tzv. karmu2 ve výši 7,37% :-)

Kdybych kandidoval do parlamentu, překročil bych blokační klauzuli ;-D

1 3
možnosti
PK

Osobně bych nedával rovnítko mezi těmi, co vám přidělí karmu a IQ čtenáře. To mi přijde trošku v rozporu si dobrou morálkou příliš seběvědomé. Dle mého názoru by to možná chtělo více pokory a skromnosti.

7 0
možnosti
JR

J35a11n 87R69á94ž

20. 11. 2013 9:24

Po parádní diskuze!

0 0
možnosti
Foto

To jsem rád :-)

Co ale znamená "Po"?

0 1
možnosti
FE

Není důležité, jak kdo s autorem souhlasí. Diskuse se krásně rozvinula, a to by měl být účel každého blogu. Donutit lidi přemýšlet.

2 0
možnosti
PK

Řekl bych, že lidé alespoň někteří, byly donuceni přemýšlet bez ohledu na tento spisek, který dle mého názuru míří někam mimo desítku, možná jen terč tečuje. Osobně vydím zásadní problém ve vyprázdění morálky bez ohledu na politickou orientaci. Už jen to, že nejvyšší hodnotou ve společnosti jsou prachy za každou cenu, je určitě špatně.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...