Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Jak tak čtu diskusi, mám dojem, že se nám tu projevuje nová psychiatrická diagnosa: streitofobie. ;-D

6 2
možnosti
Foto

Mám jednoho, jmenuje se Pavel Provaz, který vždy - ve dne v noci - přispěchá dát mi minusy. Hned za ním je Kula a jednu dobu se činil i Béreš či Passer.

Jsem hrdý, že takové "velikány" se.u ;-D

4 3
možnosti

Někdo má Chemitrails, někdo Alumináty, někdo Ilumináty, někdo zlé Rusko, jiný zase zlé USA.. nu a tady koukám vede mrtvý Havel ;-)

15 2
možnosti
Foto

Jakou souvislost s jeho názory má to, že je Havel mrtvý?

5 3
možnosti
LM

Ano, pravda a láska zvítězí na lží a nenávistí, už ale nepodotkli, že jen a jen ta jejich pravda a jejich láska, za nějaký jiný názor se rozohní více neš bolševici.

7 3
možnosti
JS

Dávám karmu R^ Pravdoláska se tu skutečně začíná roztahovat více, než je zdrávo...

Na článku mě zaráží jen jeden detail- mezi pravdoláskaře v ODS je zde zařazen i Petr Fiala. Ne že bych se neobával, že se i on časem stane pravdoláskařem, ale myslím si, že je zatím předčasné jej takto označovat. V současnosti jej podporuje i J. Kubera, který by podle mě pravdoláskaře jen tak nepodpořil.

2 2
možnosti
Foto

Možná se mýlím, ale "slyším trávu růst". Já mám na ty lidi čich a šestý smysl. ;-) A může se mýlit i Kubera, jehož mám rád.

To, že má být nováček ve straně hned předsedou, to je přece výraz zoufalství. A to, odkud se pan Fiala etabloval (MU a KU) mé podezření stupňuje.

Děkuji za karmu i příspěvek R^

2 1
možnosti
JL

Z článku mi vyplývá, že v naší politice nic jiného než pravdoláskaři neexistuje. Ve své podstatě každý, kdo politiku dělá (skutečně dělá - nemluví o tom), tak se dá vtěsnat do toho označení. S výjimkou těch nepřevlečených komunistů.

1 0
možnosti
PK

Podívejte se na slavné Bartošovy seznamy. Tam se asi autor inspiroval.

0 0
možnosti
PP

Když je to pane Streite bez honoráře jak tvrdíte, tak potom už existuje pouze jediné vysvětlení. Že vy jste tajně miloval Veškrnovou?

4 1
možnosti
MD

A vite jak ji v Brne rikali?

0 0
možnosti
TL

POZDRAV OD PRAVDOLÁSKAŘE PANU STREITOVI.

Jako čerstvý nováček tohoto blogu jsem téměř zákonitě musel na Vás narazit. .Frekvence a různorodost Vašich článků je až neuvěřitelná, kdyby mi nebránilo dobré vychování,  napsal bych, že než píle to je spíš diagnóza.

Právě Václavu Havlovi a dalším statečným lidem za minulého režimu vděčíte za to, že

můžete volně obden psát o čemkoli beze strachu z perzekuce.

15 11
možnosti

ne ne to je přeci hrubý omyl, jednoznačně největší podíl na likvidaci minulého režimu mají ti nenápadní úředníci z prognostického úřadu.. hlavně ti co mohli vesele vyjíždět do kapitalistické ciziny..:-)

2 1
možnosti

takže nemám volit komunisty, převlečené komunisty, pravdoláskaře.. tak to je problém, strana v které by nebyli snad ani neexistuje..:-)

1 1
možnosti
Foto

Já jsem volil Svobodné. Ti se aspoň ještě nezprofanovali.

4 1
možnosti
MM

Co jiného z Vás taky mohlo vypadnout.

2 0
možnosti
Foto

Ono to nevypadlo. Dalo mi to práci ;-D

2 1
možnosti
PP

Jediné vysvětlení pro vaše neustálé mlácení hlava nehlava by bylo, kdybyste za každý takový článek dostával od Klause tučný honorář. Tak jste si prostě po obědě zdřímnul, pak jste mrknul do peněženky a hup zase ke klávesnici ......

2 4
možnosti
Foto

Pane, o mou peněženku nemějte péči. Daří se jí dobře.

Články ovšem píšu z čirého altruismu, aby méně zabedněné hlavy jako je vaše, prozřely. Ještě vám prozradím, že nabídky na honorář, ačkoliv přišly, zásadně odmítám.

Klause do toho netahejte.

2 3
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...