Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak on ty nepokoje na Ukrajině vyvolal Karel Schwarzenberg! No, to jsou mi věci! Autor ale ještě zapomněl na dlouhé prsty Miroslava Kalouska! 8-o

16 5
možnosti
SB

Nepokoje nevyvolal pan Schwarzenberg, ale stavěl se na určitou stranu, což o něm také něco vypovídá. Ti, kteří kolaborovali s husákovským režimem normalizace, tu normalizaci též nevyvolali, ale svým postojem na sebe určitý podíl odpovědnosti vzali.

9 4
možnosti
PK

P20e78t41r 30K85o97l82á22ř

24. 1. 2014 12:30

Opět v Vámi plně souhlasím. Schwarzenberg napáchal v zahraniční politice spoustu nevratných chyb a jeho učinkování na MZ bylo tragické. Za chvíli tady dofuní ruzní Kulové a Bártové a uvidíte ten šrumec. Hezký den.:-)R^

7 6
možnosti
Foto

Děkuji, ať si poslouží ;-)R^

0 0
možnosti
SB

Už si ani nepamatuji, kdy naposledy jsem Vašemu článku nedal karmu. Přečetl jsem jich nejméně sto, a snad pouze dvakrát jsem karmu dát odmítl (a já karmu dávám málokdy, což  znamená, že když ji někomu dávám v naprosté většině případů, tak už to musí být!).

Dnes ji ode mne máte také.

12 4
možnosti
KB

Mě spíš autorovy blogy připomínají smova poručíka Duba: "Již před válkou jsme o tom hovořili s panem okresním hejtmanem".

5 7
možnosti

24. 1. 2014 12:20

Urcite za pomoci Bilderbergu, Siajej, iluminatu a sedych eminenci NWO.;-D

10 3
možnosti

24. 1. 2014 12:54

Mozna bychom meli dodatecne analyzovat pocet chemtrails nad Ukrajinou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...