Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Jistě všichni jsme hlupáci, jen Vy a soudruh Cvalín se nedáte oblbnout. Ta shoda názor je dost nápadná...;-)

14 1
možnosti
JZ

Já v mnohém s panem Streitem nesouhlasím a souhlasit nebudu. Nicméně tentokrát uznávám, že jsem to přehnal a tím to se mu omlouvám. Byl jsme zbytečně emotivní i pod vlivem události o které jsem dnes psal.

5 2
možnosti
SB

Četl jsem ten Váš blog a nechápu, proč jsem neotevřel diskusi.

0 0
možnosti
RK

To, že jste přišel o diskusní účet, mě nijak nepřekvapuje. Spíš to, že vám tak dlouho vydržel. Sprosťáka, který uráží všechny, kteří si s milostpánem dovolí nesouhlasit, případně jim vyhrožuje fyzickým násilím, jsem tady ještě neviděl. Vlastně jo, kdysi to také dělal bloger Kroupa.

9 1
možnosti
FT

Legrační, jak se vy a komunista Cvalín hned pod vámi docela shodnete.....;-D;-D

8 0
možnosti
PK

P79a51v26e69l 43K62u91l73a

24. 2. 2014 18:04

Legrační? Logické !!

4 1
možnosti

24. 2. 2014 15:14

Opet pobavil.... Ale zhorsuje se to.

7 0
možnosti

24. 2. 2014 15:24

Tim myslim zdravotni stav pana autora.:-)

2 1
možnosti
AH

Musím souhlasit s autorem, při čtení diskuse mne zarazilo, kde vzali někteří diskutující témata, něco jako "kdo chce psa bít ...".

3 0
možnosti
LJ

Mě spíše přijde z diskuzí u vašich článků, že máte každýho, kdo s Vámi nesouhlasí za blbce, trolla atd...

11 0
možnosti
JC

Vy jste přišel o diskusní účet?

To je podivné.

1 2
možnosti
MK

Vydržte, však píše, že ještě dnes k tomu vydá prohlášení, stanovisko a možná i otevřený dopis. Od té doby co jsou s Voloďou Kroupovičem kamarádi, tak plují na stejné vlně:-)

4 2
možnosti

Streite,pokud jste tady vy,není se čeho bát!!;-D

10 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...