Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta ohlodaná mapa Česka ze všech stran z doby protektorátu, není dosud v některých okolních zemích zapomenuta.

O tom, že pozemky kolem našich hranic by měly zůstat ve vojenském státním majetku s tím, že mohou být pouze pronajímány, je jistě základním vojenským opatřením proti novým i opakovaným historickým problémům.

Jsme malá a slabá zemička a silní sousedé si z ní rádi ukousnou. Nekoledujme si o to svojí vlastní hloupostí a udržujme vojenské prostory kolem našich hranic.

Snad už to nějakému tomu ministru obrany i nějakým politikům dojde, aby jsme nebyli v rámci EU nakonec ohlodaná zemička, jak za protektorátu!!!

2 0
možnosti
LZ

Mám přesně tentýž názor. Pan Černý mě překvapil a podepisuji se pod všechno co řekl. Moravec se snad splaetl, když ho pozval-nebo žeby nový vítr v OVM?

15 0
možnosti
Foto

Též jsem byl příjemně překvapený panem Černým, který svojí úrovní Stropnického vysoce převálcoval a navíc jsem s jeho názory naprosto souhlasil

(na rozdíl od toho, co reprezentují Schwarzenberg, Kalousek, Rouček, Fulle a Zaorálek).

18 1
možnosti
AP

Když pominu ty řeči o propagandě, zbytečném strachu atd, musím z velké části souhlasit. Poznat rozdíl mez pravicí a levicí je problém, protože jsou všichni populisti a Stropnický byl mimo mísu. Ale..... Aby bývalý politruk s titulem RSDr. byl nazýván normálním člověkem je dost ustřelené. Člověk je to nepochybně schopný. Problém je, že stejně jako většina bývalých, současných a budoucích komunistů je schopen naprosto všeho. Což jeho CV dokazuje napeosto jasně.

2 6
možnosti
LM

Bývalý politruk s titulem RSDr, prostě hajzl, to se ovšem nevylučuje s tím, že k této konkrétní věci mluvil logicky a rozumně.

1 9
možnosti
Foto

Nedělní oběd s Moravcem a Stropnickým? Být paní Streitovou, tak to beru jako zneuctění svojí práce v kuchyni, spojila bych své síly se synem (možná s oběma syny) a televizor by musel z jídelny pryč. Ale to bychom zas neslyšeli toho druhého, s tím sympatickým příjmením... Oni si tu sledovanost dokážou zajistit!

11 0
možnosti
JC

R^ Přesně! Měl jsem z té debaty stejný pocit. A také jsem až po čase zaregistroval, že ten oponent ministra Stropnického je komunista. A zase to schytám.;-)

Jo, a karma, jako vždy ...:-)

11 1
možnosti
JF

Proč? Za to že jste nepoznal soukmenovce?

3 2
možnosti
MM

Vy jste už tak profláknutý, že se ani nemusím pasovat na trumberu, aby ten Váš předposlední odstavec platil.

4 8
možnosti
MP

Vzpomněl jsem si na závěrečnou větu z filmu- Slunce, seno... "zlatý komunisti!"  Vždy jsem tuto větu bral jako výborný vtip. Ted začínám chápat, že už nejde o vtip... A jsem rád, že nejsem sám.:-)

9 7
možnosti
LM

Tak jestli myslíš i mluj příspěvek, tak tos to špatně pochopil, že jeden mluvil rozumně neznamená, že to pořád není ta stejná špína KSČ.

6 0
možnosti
TB

Máte pravdu R^ Včera jsem taky chvíli na OVM koukal a musím říct, že ten komunistický poslanec mluvil opravdu věcně a k věci na rozdíl od pana ministra....Jak píšete, nejsmutnější na tom je, že komunista má rozumější názory než člen vlády.....

18 1
možnosti
LM

Ač s autorem v drtivé většině jeho článků nesouhlasím, musím říct, tohle jsem taky viděl a zíral na toho komouše s otevřenou pusou jak logicky a nepodlézavě Rusku mluvil, až jsem si říkal že to se asi Falmerovi aspol. líbit nebude.

17 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...