Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98. 81K75. 26P13i37j86á68č92e41k 7354180712200

Antikarma, soudruhuRvRvRv

0/0
1.4.2014 17:41

J33i74ř40í 25H13o56l76ý 5332680753873

Za protektorátu to bylo v Čechách asi horší, ale komunisti tu řádili déle. (komunistický s..píííp ě))

+4/0
27.3.2014 11:22

A51l72o88i78s 51K23o61v26a15ř74í38k 9655614831493

... spolu se svými estébáky, jejich spolupracovníky, důvěrníky, udavači.

Bohužel, mnozí z nich se pohybují stále mezi námi. Však i pan Streit o tom něco ví, má dodnes bohaté osobní zkušenosti ze svého nejbližšího okolí, i v podnikání.

+1/−1
29.3.2014 16:03
Foto

T77o70m82á38š 29H33o57n45z49í87k 1409244571870

Zcela výjimečně bych dal karmu, chápu tentokrát vaše názory. Sám bych si netroufl porovnávat, který sajrajt byl horší či lepší. Zda německý či bolševický, první jsem nezažil, druhý ano. Ale neskutečně mi vadí, jak to vše na závěr shodíte hloupými osobními invektivami. A nefňukejte pořád nebo obdržíte titul nejubrečenějšího blogera střední a východní Evropy......:-)

+6/−1
27.3.2014 10:53

V84i75k22t98o37r 60N64á97r88o51ž27n72ý 3919652458

Jinak pane Streite , nepocházíte také z kolaborantské rodiny ?

Dle mého názoru žije ve Frýdku Místku pouze jedna rodina , které nese Vaše jméno (6 mužů...dle dostupných statistik) . Zajímavé je , že jakýsi Dušan Streit ročník 1925 (že by Váš otec ?) s bydlištěm ve Frýdku Místku figuruje v Cibulkově seznamu ...a ještě je gól , že se u tohoto jména nachází poznámka...německé národnosti .

+2/−5
27.3.2014 10:13

J93a19n 78C40h62r78á16s50t40e56k 7646931372483

Tak tohleto je ale špína!RvRvRv Fízlovat rodinu blogera do minulosti a bez důkazů tady psát takové nehoráznosti ...

+4/−1
27.3.2014 11:38

E90v21a 98K13a38l29o98š26o66v34á 7338847795803

Pane Nárožný, zde máte reakci na Váš příspěk :

http://streit.blog.idnes.cz/c/403050/Dalsi-zakerna-sketa-Viktor-Narozny.html

Jinak Vaše nepřesnosti :kolaborantská rodina ne, ale emigrantská. V Cibulkově

seznamu se Dušan Streit nenachází, jen ve Svazcích STB v zájmových osobách

jako mnoho jiných emigrantů. A Váš gól - nepleťte si národnost a státní příslušnost.

+5/0
27.3.2014 15:20
Foto

P41a20v55e41l 90M98a54c78h60a83č93e19k 5771352803

Vy jste příbuzní?

0/0
28.3.2014 7:48

E52v71a 65K36a58l97o40š28o68v63á 7458467775523

Ne, vadí to? Jenom pan Streit patří k mnou čteným autorům. A otázka jeho

strýce se tady už dávno přetřepávala, tak zapracovala zvědavost - jako u

mnoha jiných.

+1/0
28.3.2014 11:46

J54a17r77o97m34í19r 30K10r33á12l 4370939224599

No, pokud tohle nemůžete věrohodně podložit, pak jste se projevil jako ti komunisti v 50. letech.  Ti také některé zavírali jen kvůli shodě jmen.

+2/0
27.3.2014 18:20

V25i18k28t50o72r 44N23á61r66o57ž31n82ý 3109912868

Srovnávat obě totality opravdu nejde... Za protektorátu se šlo hlavně po menšinách a po vyslovených politických nepřátelích , kteří podnikali činnosti proti Říši s tím , že tresty byly mnohem tvrdší.

Komanči po válce šli po všech v duchu hesla "Kdo nejde s námi , jde proti nám" ...Zatímco politicky neaktivní živnostník , který nepatřil k židům či cikánům a dodržující tehdejší zákony  válku  přežil celkem v pohodě , v padesátých letech však již byl o svoji živnost připraven ...nedobrovolně se z něho stal pomocný dělník v zemědělství či v ocelárně (pokud měl tu kliku , že neskončil v Jáchymově) a jeho chytré děti se neměly šanci  dostat na jakoukoliv střední školu....

Pokud se zamyslím nad tím , jak která totalita negativně více poznamenala český národ ..jestli ta nacistická či komunistická...tak se přikláním k názoru  , že ta komunistická byla horší.... i vzhledem k tomu , že trvala déle než 40 let ....

+6/−6
27.3.2014 10:09
Foto

K77a54r62e75l 35R16a75d26a 9209534266607

Nestačí k porovnání počty zavražděných ?  Nacisti byli výkonější, za šest let zvládli víc. Rv

0/0
31.3.2014 19:25

J51a48n 63P98a63n85e79k 5132596446930

Podle mne se srovnava nesrovnatelne. To je jako srovnavat, zda se v srpnu 1945 meli hure obyvatele Hirosimy ci Nagasaki. Ano, byly tu rozdily. Nemecka trvala "jen" 6 let, ta druha 41 let. Nemeckou organizovali nemci, tu druhou cechoslovaci proti cechoslovakum. To nic nemeni na tom, ze pbe dve tyto totality byly stejne spatne.

+2/0
27.3.2014 9:12

P72a43v38e92l 50V29e76r50n18e37r 1233543562737

Pani Valkova asi chtela sdelit, ze ti zli rusti komuniste nam v dobe valky pomahali a v dobe miru nas terorizovali, zatimco ti hodni fasiste nam v dobe valky zase tak nic moc neudelali a v dobe miru uz nam nemohli ukazat, co s nami vlastne zamysleli.

+1/0
27.3.2014 8:18

A28n85t52o48n90i18n 96K56a82d71l22c12e58k 9662969301876

Nedelejme si iluze, ze cesky clovek je nejvice ublizeny chudacek.  U nas bylo a je dodnes  dost nacionalismu, ktery sam napachal dost zla.  Nic neni jak se zda, nemecti nacisti, tak sovetsti komunisti byli zvrhlost sveta, ale my nejsme take bez viny. Budeme ukazovat prstem na vsechny dokola, ale sve svinarny nevidime.

+3/−2
27.3.2014 0:08

J36a42n 60H88l41e96d23í34k 4969432128182

lumpárny NSDAP a KSČ nelze porovnávat, protože Němci bojovali v 2.světové válce a po válce1945 žezlo vládnutí  u nás převzali komunisté, kteří vedli válku proti domorodým Čechům, svým kamarádům, jenomže -- v době míru. Vyhnali nejbystřejší hlavy do emigrace, po druhé v roce 1968, znemožnili minimál jedné třetině studovat, prošpikovali společnost cca půl milionem udavačů a kádrovali i zametače špon. Komunisté darovali Rusům Jáchymovský uran v ceně cca 1,8 bilionu dolarů a posílali tisíce vagonů potravin, strojů, bot, textilu, skla, porcelánu, chem.výrobků, toalet papíru atd atd  ZDARMA Rusům, kteří dluh psali na futra, která Gorbačov omylem spálil v krbu. Jo, a za plyn a naftu jsme museli platit "tvrdou měnou" !! A těmto "lidem" znovu sloužit nás nutí komunisté !

+10/−3
26.3.2014 23:49

I32v38o 92Ž16á34č45e98k 9360632689367

Nevím jak vás, ale mě komunisté naštěstí k ničemu nenutí. A ani nevím, proč by naši komunisté měli nějak zvlášť tíhnout k Rusku, vždyť je tam také kapitalismus.

+8/−5
27.3.2014 0:56

J96a26n 59P66a79n47e70k 5192536866490

No vsak oni v letech 1945-1948 take nikoho k nicemu nenutili, ze?

0/0
27.3.2014 9:13

I86v22o 95Ž83á85č88e39k 9230932739937

Určitě v roce 1946 nikoho nenutili, aby je volil. Na to tehdy ještě páku neměli.

+1/0
27.3.2014 9:23
Foto

T47o60m42á28š 95H33o31n96z92í34k 1679164621720

nejste tak trochu naivní a dost nevzdělaný, co...... a nebo lhář ?

0/−1
27.3.2014 10:55

I81v39o 42Ž86á35č34e58k 9300822519807

A nejste vy domýšlivý pitomec, který ví všechno nejlíp? Popište, jakým mechanismem byli tehdy lidé nuceni volit komunisty.

+1/−1
27.3.2014 11:01

J20a49r58d20a 96C49h73o61v12a77n97e33c 6611515473869

Byly to naopak jejich spojenecké strany v Národní frontě, které trvaly na zákazu jiných politických stran. No a když tedy lidi měli na výběr jen mezi čtyřmi stranami, volilo jich hodně komunisty jen pro ten nedostatek výběru.

+2/0
27.3.2014 13:46

V55i92k25t29o15r 43N21á14r58o95ž36n67ý 3499452268

Někde jsem četl statistiku počtu práskačů v jednotlivých režimech...vyšlo z toho , že na 100.000 obyvatel bylo v Čechách za vlády komunistů 3 x tolik práskačů co za protektorátu

+3/0
27.3.2014 10:16
Foto

V77l90a46d84i82m72í85r 95V83o92l53k59o 6930822167809

oba težimy byly svinské...u nás horší ten nacistický...ale v tom slavném Rusku paradoxně naopak. Terror vůči vlastním lidem, který přesahoval všechny představitelné hranice.

+8/0
26.3.2014 22:49

J44a87r46o12m36í66r 32K74r76á38l 4540619114239

Jak v čem.  Např. neznám příklad, kdy by jeden nacista udal a nechal zastřelit jiného, protože měl zájem o jeho majetek.  Anebo aby sedlákovi sebral vše a vyhnal ho.  Sebral jen tolik, aby sedlák přežil a ještě mohl živit jiné.

+4/−2
27.3.2014 7:14

V15l21a66d60a 30M42u24s65i63l 9240696968403

Poslyšte!!!Je  Vám   známo, že  Němci  posílali   Židy do plynu a jejich  zlato a majetek si přivlastnili??Říkali tom

+1/0
27.3.2014 9:22

J35a60r82o27m30í51r 24K90r79á13l 4420899204679

Já píši něco o židech ? 8-o  (Mimochodem - komunisti je likvidovali také.)

Zkuste pochopit, co jsem napsal.

+2/0
27.3.2014 18:14

V70i18k54t27o34r 94N69á86r42o91ž42n61ý 3729652788

Nacistická totalita byla hlavně o boji proti Židům a menšinám , komunistická o boji proti schopným...takže nějaký nacista přivítal , pokud se dostal do bízkosti nějakého Žida , kterého mohl okrást ...stejně tak jako komunista přivítal , pokud dostal šanci okrást nějakého živnostníka...

Na druhou stranu si myslím , že mezi Němci tehdy byl mnohem větší podíl slušných lidí ,než mezi komunisty v padesátých letech

+1/−1
27.3.2014 10:21
Foto

V33l32a42d39i36m95í23r 92V20o33l19k85o 6310352187339

jo v těhle detailech byli i tady komanči "vynalézaví";-)

0/0
27.3.2014 15:19

N70i20k74o52l56a19j 95K45r12e70č47e28v 5892836683785

Soudruzi komunisté a nacisté byli vždy jedna ruka. Však také v komunistických koncentračních táborech dělali kápa, jenom gestapáci, jejich agenti a vrazi.

+7/−3
26.3.2014 22:18

J57a22r55m80i10l59a 83Č70e56r24n43á 2936242199486

Včera jsem se rozepsala skoro jako Jan Hanák, dnes budu stručná: Jeden R^ za článek, druhý R^ za získání titulu VIP a třetí R^ pro Jana Šustka, který na přelomovou událost upozornil :-)

+3/−2
26.3.2014 21:50

J61a33r67m70i51l97a 23Č31e24r35n96á 2376652589946

Samý Jan. Hezké jméno.

0/0
26.3.2014 22:19

I13v36a64n 40M37a19r79e37k 6334208352

No,a co tam máte ještě ? ? ? 8-o

+1/−1
26.3.2014 20:47

P13e94t42r 75S12v30o92b31o85d93a 9310228269804

Ono to jde dost tezko srovnavat valecny stav s mirovym. Fakt taky je ze u nas se za Protektoratu opravdu az tak moc nedelo, ve srovnani treba s Polskem, Beloruskem, Ukrajinou.

+4/0
26.3.2014 18:52

P44e89t40r 54T13o32m28e22k 9614216167389

Přesně to si myslím taky a paní Válková má tu smůlu, že to řekla dost neobratně a zřejmě si neuvědomila jak nahrává na smeč.

+4/0
26.3.2014 21:29

I83v80o 38Ž80á95č44e59k 9250932279887

Díky válce němečtí nacisté neměli čas realizovat ty plány, které s námi měli. Kdyby na to byli měli 40 klidných mírových let, tak by dnes nejspíš nikdo z nás nebyl na světě.

Tohle samozřejmě NENÍ obhajoba bolševiků. Kdo to tak pochopí, je vůl.

+4/0
26.3.2014 22:39

P48a33v75e43l 43B72a10c80í23k 2472590916280

To bych mě nikdy nenapadlo a asi ani nikoho jinýho. Historický objev.

0/−2
26.3.2014 18:32

M48o81j30m87í17r 90S43v30o68b72o46d21n92í14k 9970865615118

Na titulní stránce iDnes máte titulek k tomuto blogu:

Dušan Streit: Katolíci na Krymu mají z Rusů strach

Je to normální?

0/0
26.3.2014 18:15

J85a27n 11C91h31r36á87s84t49e61k 7406921902343

To bude nějaký renonc, "překlep" redakce, určitě za to autor nemůže.:-)

0/0
26.3.2014 18:39
Foto

Z88d19e41n23ě24k 71M17a13t82u68š79k59a 7388326505676

jo, jo, jo

+1/0
26.3.2014 22:31

A11d93a60m 45S72t74a27v56a 5608927986321

Autor má pravdu! Něco podobného jsem vyjádřil v nějaké diskuzi již ráno. Paní Válková by měla odstoupit! Už jenom proto, že jak jsem porozuměl, ona klade mezi okupaci a odsun vztah. A to tak vůbec není. Odsun byl důsledek zrady, licoměrnosti a násilného úsilí československých Němců rozbít ČSR již před okupací! Odsun je důsledek vlastizrádné činnosti československých Němců a ne krutosti, bestiality a válečného běsnění nacistů. Univerzita by měla paní Válková odebrat profesuru za její věčně pomýlené myšlení!

+9/−2
26.3.2014 13:53

P51a81v89e74l 80B22a32c82í71k 2842720896920

Díky protektorátu  tu byl klid. Kolik bombardování Čechy zažili?

+2/−4
26.3.2014 18:34

V81i43k41t21o70r 96N65á43r80o59ž46n41ý 3549602238

Přesně tak...kdyby se vypracovala nějaká statistika kolik procent kterého národa válka  zlikvidovala , vyšlo by z tohoto přehledu Československo hodně dobře.

Kolik padlo třeba takových Poláků ?

0/−1
27.3.2014 10:23

Z91d84e62n30ě72k 84M61a11š78e14k 7772268105664

http://2-svetova.webgarden.cz/rubriky/statistika-ztrat - tady to máte, procenta si spočítejte sám. Kolikpak činili ztráty např. USA v procentech? Ve srovnání s Československem by USA dopadly hodně dobře.

+2/0
29.3.2014 17:40

A94l26o30i70s 52K89o41v84a45ř88í94k 9425874691313

Pohybujete se na hodně tenkém ledě, měl byste brzdit.

0/0
31.3.2014 11:00

J52a42n 36H60l18e90d86í32k 4519262188302

pane Stavo, a proč vítězné velmoci r. 1918- nezorganizovaly VŽDY v německých Sudetech referendum, zda souhlasí s českou nadvládou ?? Umělé nalepení Sudet na české jádro země-- byl od Wilsona laický nerozum ((neměl o skladbě států a národností v daleké Evropě --ani šajnu)).

+1/−1
26.3.2014 23:57

I41v62o 16Ž92á80č65e75k 9840422259707

Nešlo náhodou o jakési historické hranice? Pokud bylo něco umělé, tak to bylo hlavně přilepení Zakarpatska. Jo, když už prý Žirinovskij nabídl kus Ukrajiny Polsku, tak také mohl nabídnout Zakarpatsko Slovensku.

+2/−1
27.3.2014 1:04

J12a69r81d16a 49C72h35o39v95a91n78e35c 6711515643909

Je třeba si uvědomit, že německý nacionální socialismus jsme zažili jenom v jeho válečné formě, zatímco ruský internacionální socialismus jenom v jeho formě mírové. Je otázka, nakolik jdou rozdíly v brutalitě právě na vrub této skutečnosti.

Nicméně i přesto si myslím, že marxistická socialistická ideologie je menším zlem než hitlerovská socialistická ideologie. Ten rozdíl spatřuji v osobě nepřítele. Pro marxisty je nepřítelem třída vlastnící výrobní prostředky, pro nacisty jsou nepřítelem cizí národy. A zatímco vlastnictví výrobních prostředků se lze zříci a i ten největší kapitalista se může rychle stát příslušníkem dělnické třídy a nepřátelství končí. Zvlášť názorně to bylo vidět na živnostnících, třeba fotografech: stačilo, aby se pár konkurentů domluvilo a založili družstvo a své ateliéry do něj vložilo a rázem se z příslušníků nepřátelské třídy maloburžoasie stali spojeneckou třídou družstevníků. Naproti tomu národnost tak snadno nezměníte - takže jednou nepřítel, vždycky nepřítel a budete zlikvidováni, aniž byste s tím mohli cokoli udělat. Proto si myslím, že nacionální socialismus byl horší toho internacionálního i "reálného".

+9/0
26.3.2014 13:38

J75a18n 93C78h53r44á69s98t31e38k 7956241762213

R^ Klidně bych se pod tohle podepsal! Výborný článek. Na ty dva okopávače kotníků - inu, tyhle charaktery to už tak mají. Rv

+5/−6
26.3.2014 13:35

J83a88r37o70s33l90a35v 83F47i58š25e85r 8215389615371

Váš charakter práskače, taky není žádná sláva...:-/

+5/−4
26.3.2014 14:29



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.