Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Samuraj_PH

14. 10. 2011 19:17
roste pocet drzitelu zbrani?

Vazeny pane Streite,

muzete mi prosim objasnit, z jakych pramenu cerpate, pokud tvrdite, ze roste (ci je snaha rozsirit) pocet drzitelu zbrani? Samozrejme mi jde o "statisticky vyznamny rust", o ktery se opirate i ve sve argumentaci.

Dekuji

0 0
možnosti

marek.voksay,blogidnes

8. 10. 2011 18:05
Re: Finální reakce

Je mi líto...... považuji za nezadatelné a nezpochybnitelné právo slušného bezúhonného občana pořídit si na svou obranu zbraň. Sám mám zbrojní průkaz 15 let, jsem vlastníkem zbraně, a to i přesto, že zároveň s přestávkami nějakých 17 let dělám zmiňované bojové sporty. Dušane v tomto tématu jsi přestřelil ...... podle tvého názoru bys stejně tak mohl mít naprosto stejný odmítavý názor na ŘP a vlastnictví auta.

1 0
možnosti

marek.voksay,blogidnes

8. 10. 2011 14:45
Dušane- tentokrát nesouhlasím ....

a zítra si kupuji glocka 17.....

0 0
možnosti

marek.voksay,blogidnes

8. 10. 2011 14:46
Re: Dušane- tentokrát nesouhlasím ....

pardon ..... ne zítra, ale v pondělí

0 0
možnosti

dva mraky

8. 10. 2011 9:05
blog o zbraních a boji

Chybí tady specializovaný blog o zbraních a boji, začíná mě prudit opakování stále stejných mýtů potřebuje to osvětu

0 0
možnosti

marek.voksay,blogidnes

8. 10. 2011 17:19
Re: blog o zbraních a boji

souhlasR^

0 0
možnosti

harrykv

8. 10. 2011 0:46
Ztracené minuty

Chci nazpět minuty svého života, které jsem ztratil čtením toho blábolu od pana Streita. Co věta to perla:-/

Slibuji na svou čest, že již nikdy více nebudu číst Streitův blog. Pane, přečtěte si nejprve něco o zbraňové problematice a potom po dlouhé úvaze můžete něco psát. Použít některé desítky let přežité argumenty pro nedržení zbraní svědčí o vaší nevědomosti v této problematice. Srovnávat pistoli s penisem a tvrdit, že si chlap s pistolí kompenzuje ego je skutečně hodno tak hazlbábě na hlavním nádraží.

1 0
možnosti

Streit

8. 10. 2011 11:13
Re: Ztracené minuty

Pane, řekněte mi, je možno chlapáka s pistolí vyzvat na férovku, případně ho výchovně profackovat, když má za pasem zbraň? Neměl byste pocit, že budete zastřelen "v sebeobraně"? Minimálně je zbraň náhrada fyzického deficitu.

0 0
možnosti

lenka.g

8. 10. 2011 0:10
Matko Přírodo...

Pane, vy jste demagog.

Naštěstí na tenhle Váš text reagoval velmi pěkně pan David Karásek, tedy nebudu Vás rozebírat větu po větě.

Nicméně něco mi přecejen vrtá hlavou:

Možná, že nejsem krasotinka, jistě ale nejsem chlap, ani stařeček. A mám zbrojní průkaz a i střelné zbraně. Ha, a co teď se mnou? I já si podle Vaší logiky posiluju mužství? A i já si mám s případnými útočníky věci vyřizovat ručně?

3 0
možnosti

Streit

8. 10. 2011 11:16
Re: Matko Přírodo...

Už na vás někdo zaútočil? Nejste vy všichni trochu paranoidní?

Jistě, u ženy je to jinak, ta si zbraň pořídí spíše z obav než z frajeřiny. Ale dejte zase pozor, až na vás někdo vybafne, abyste se nepostřelila.

0 0
možnosti

cojanato

7. 10. 2011 20:38
Je tam ?

R^:-)...

0 0
možnosti

Streit

7. 10. 2011 22:00
Re: Je tam ?

Nic se neděje, ale bohužel ne. Celý den mi svítí podpora od 47 lidí. Ani teď se to nepohlo :-)

Ale jako by se stalo.

0 0
možnosti

echo.3.

7. 10. 2011 16:21
Vtipné již v nadpisu

vtipné i v samotném závěru.

Je to karma, pane Streite.

       :o)

0 0
možnosti

Streit

7. 10. 2011 16:36
Re: Vtipné již v nadpisu

Díky R^

Ale karma nepřišla. Je vás tak málo, že poznám změnu. :-) Je možné, že ze stejného počítače nebo připojení už někdo jiný karmu dal. Ale i tak děkuji za podporu.

0 0
možnosti

markyz.Gero

7. 10. 2011 9:37
skvělé

0 0
možnosti

Streit

7. 10. 2011 9:40
Re: skvělé

Dík, že nejsem sám :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...