Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Promiňte mi pane Streit, dříve jsem některé Vaše blogy četl se zájmem, ale tento se Vám opravdu nepovedl. Chápu, že někdo, kdo píše blog, předkládá svůj názor, se kterým nemusím souhlasit. Vpohodě.

To, že podáváte věci poněkud zaslepeně (bez schopnosti se na ně podívat s nadhledem a nezaujatě), no budiž, ale noblesa? Noblesa Vám opravu chybí.

3 7
možnosti
Foto

Váš názor Vám neberu. Ale "noblesu" jako Schwarzenberg bych opravdu nechtěl.

Zkuste se i Vy podívat s nadhledem, jestli nejste jen zaujatý vlastní preferencí. Když  mě budete číst dál, uvidíme...;-)

4 2
možnosti

Proč mi zmizel/byl zmizen příspěvek

"Jak který"

8-o

Proč s ním zahučela i poměrně dlouhá věcná výměna názorů? Pokud je to, pane Streite, Vaše dílo, prosím napište mi to na dana.maskovaa@seznam.cz. Nezlobím se, zároveň zas nemám kdovíjak neochvějnou touhu diskutovat, svůj čas zpeněžím lépe.

2 2
možnosti
Foto

Opravdu, paní Mašková, nevím, proč Vám zmizely příspěvky. Ještě jsem nikoho nesmazal ani nenahlásil. Opravdu mi to nevadilo. Jsem rád, když slušní lidé pod mými články diskutují :-)

2 0
možnosti

Tak co, pane  Streite, jak to bylo s to Rybou, co smrdí?

Mám dvě vysvětlení:

1. Jste nevzdělanec a nedouk, který neovládá mateřský jazyk a neví, že se uprostřed věty nepíšou velká písmena.

2. Pravopis ovládáte, takže jste to napsal schválně s úmyslem urazit nějakého Rybu. Použil jste ovšem metodu zaostalého páťáka a projevil se jako sprosťák.

Nemusíte odpovídat nijak složitě, stačí jeden smajlík pro možnost 1. nebo dva pro možnost 2.

Takhle ;-D Nebo takhle ;-D;-D. Děkuji.

8 6
možnosti

pana Streit vy jste se s noblesou nepotkal nikdy takže od vás to opravdu sedí ;-D

13 12
možnosti
Foto

To jsem rád. Slovo "noblesa" pravdoláskaři zprofanovali stejně jako pravdu a lásku. :-/

13 13
možnosti

J76a70n 61V21l24č24e23k

7. 2. 2013 8:29

Pane Streite, s tou Rybou od hlavy smrdící, to bylo přímo geniální. Takové - upřímně Kucharovicovské.... jste na sebe hrdý?

11 8
možnosti
Foto

Já toho pána neznám. Co mi ho někteří pořád předhazujete? Máte nějakou úchylku? Tady je můj blog, kde píšu sám za sebe.

Na sebe hrdý jsem :-P

8 7
možnosti

souhlasim ze by se mela resit kompetence blekoty pro funkci ministra zahranici.. jestli by nahodou matka nemcova nemela prohlednout kdo ze nam to v zahranici dela ostudu

8 8
možnosti

Ještě k tomu inzerátu posílám článek, který byl hodně zastrčený  jenom na Týdnu, nikde jinde jsem ho neviděla:http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/posselt-schwarzenberg-je-moralni-vitez-voleb_260114.html

4 3
možnosti
Foto

Příznačné. DíkyR^

7 4
možnosti

Moje příspěvky vám musí značně hýbat žlučí, když je

a/ pravidelně mažete, případně

b/ dáváte smazat (je ovšem účinnější - časem mě připravíte o dukáty).

7 7
možnosti

PS: To je noblesa!!!!!

5 5
možnosti

Shrnuto: Inteligence volila "Karla" a prohrála, byť nečekaně těsně. Vyhrála hmota nad duchem, Zeman vsadil na laciný populismus(DPH) a demagogii(dekrety) a "uspěl". Ten fakt je obecně respektován, Schwarzenberg to udělal veřejně hned po vyhlášení výsledků. Ale Vy - soudě podle blogů - nějak nemůžete to Vaše "vítězství" komunistů,odborářů, socanů, estébáků ... unést a nadále šíříte hněv a zlobu.

15 13
možnosti

shrnutí vámi předestřené je ovšem na pendrek - - projeďte si ofiko čísla a pak plácejte dál o106

9 6
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...